Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 OOOPS - nye fisk

Go down 
+6
green
OPEKA
Kiwa
Unimati
Sciaenochromis
Tom & Jane
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010 - 20:25

Uhhhh.... baggrunden er sat til at komme imorgen kl. 11. Nøj, hvor jeg glæder mig til at se den. Tom & Jane aner stadigvæk ikke, at de ik må få den OOOPS - nye fisk - Page 2 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010 - 21:47

Kære Ole. Det kan jeg så helt personligt love dig for at de må, altså købe den.

Ellers kan du snildt og meget hurtigt, komme til at rydde et 720 L i biksen, som skal indrettes til et C. foae akvarie. OOOPS - nye fisk - Page 2 162245

Nåh ja, med chance for, at du rent faktisk ser lyset og kommer på andre tanker, så er det måske ikke en helt dårlig løsning - trods alt.
Tror dog ikke Jane og Tom vil være helt så tilfreds med den løsning OOOPS - nye fisk - Page 2 16738

Den baggrund har bare, at være med i den container i morgen - ellers kommer besse OOOPS - nye fisk - Page 2 12557 efter dig knægt Razz

Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Jun 2010 - 22:22

Der er vist ingen fare for, at jeg får tangaer indenfor den nærmeste fremtid Very Happy

Tom & Jane får selvfølgelig lov til at få baggrunden. Jeg har alligevel piftet den så meget op i hovedet, så jeg kan ikke undgå at blive skuffet, når jeg ser den lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 0:12

Ole skriver. Jeg har alligevel piftet den så meget op i hovedet, så jeg kan ikke undgå at blive skuffet, når jeg ser den.

Du går da vist for meget alene, derude på landet. OOOPS - nye fisk - Page 2 162245 Se hellere at få nogle frontosaer OOOPS - nye fisk - Page 2 50057 i en hulens fart, så du kan blive lidt normal igen. OOOPS - nye fisk - Page 2 16738 OOOPS - nye fisk - Page 2 16738

Håber godt nok for Tom og Jane at du har ret med at den kommer imorgen... Og for dig. lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 1:49

Frontosaer???? Jeg er måske nok lidt gråhåret i kanterne, men ikke skinddød endnu lol!

Jeg har tænkt meget over den baggrund, da Papua er min favorit. Jeg glæder mig afsindigt til at se, hvordan de har formet de ekstra 60 cm i længden og ekstra 10 cm i højden. Den er den eneste af sin slags i verden, så det er tilladt at være lidt spændt Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 9:25

Har du kun bestilt 1 baggrund i den størrelse confused . Hvad så når vi skærer den forkert til ? affraid

Må vi FÅ den baggrund, så skal vi dæleme til at handle noget mere hos dig. geek , synes egentligt at det er et godt initiativ du hermed indfører OOOPS - nye fisk - Page 2 455281
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 11:47

Så lapper vi den bare sammen med gaffatape. No worries lol!

Baggrunden er lige blevet MEGET dyrere. Vognmanden ringede for at sige, at han var en halv time forsinket. Alle gange vi har modtaget containere har jeg udtrykkeligt gjort klart, at de skal leveres på en 20 fods trailer, da de ellers ikke kan komme op til butikken. Det har jeg også gjort den her gang. Da jeg alligevel havde vognmanden i røret, spurgte jeg til det.... og nej da. Den bliver selvfølgelig leveret på en 40 fods trailer, så nu skal Rikke og jeg tømme en container nede ved vejen, og derefter selv transportere det hele 100 meter op til butikken OOOPS - nye fisk - Page 2 107245 OOOPS - nye fisk - Page 2 107245 OOOPS - nye fisk - Page 2 212589 OOOPS - nye fisk - Page 2 212589 OOOPS - nye fisk - Page 2 704381 OOOPS - nye fisk - Page 2 704381
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 13:09

Baggrunden var med cheers

Nu er det spændende, om den er hel Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 13:57

Nu skal du ikke begynde og pakke den ud før vi er med, det kunne jo være at du ville beholde den selv.

Og du skal da slet ikke begynde og tage billeder af den

men s.... godt den er kommet til Hvornum OOOPS - nye fisk - Page 2 95018
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 14:33

Tom & Jane skrev:


Og du skal da slet ikke begynde og tage billeder af den

Hvorfor ikke..... vi vi da også se den lol!
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 14:49

Hej Peter

Vi vil da gerne se den først, og evt. vente med billeder til den er monteret. cheers
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 14:52

Tom & Jane skrev:
Hej Peter

Vi vil da gerne se den først, og evt. vente med billeder til den er monteret. cheers

Lige mine ord, i siger bare til når i holder "åben udsigt" til den nye balje OOOPS - nye fisk - Page 2 515631
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 15:28

He he. Jeg blev jo nødt til at pakke den op for at se, om den var gået i stykker. Det er den ikke, men den er sq heller ikke værd at tage billeder af.... mage til makværk skal man lede længe efter OOOPS - nye fisk - Page 2 704381

Men heldigvis fanger bordet for Tom & Jane, så jeg hænger ikke på den OOOPS - nye fisk - Page 2 975683
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 15:52

Nu er det jo lidt svært at vride penge ud af nordjyder, såeeeee OOOPS - nye fisk - Page 2 55835

Og smag og behag er jo heldigvis forskellig så det kan da godt være at når vi nu har "pruttet" prisen ned under gulvtæppet, at den alligevel kommer til Nordjylland lol!
Tilbage til toppen Go down
Andersen

Andersen


Antal indlæg : 67
Join date : 21/01/10
Geografisk sted : Holstebro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 18:14

Ja ham Ole har nu en mærkelig smag... lol! Han mente også mit akvarie var grimt, men jeg er nu meget glad for det.

Glæder mig på jeres vegne til i får den sat i. OOOPS - nye fisk - Page 2 95018 Bare Ole nu ikke sælger den til en anden til Open by Night...
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 21:13

Der bliver ikke megen prutten om priser her. Fy faen det er blevet dyrt, at få det hjem. Høj dollarkurs, højere fragtrater og 1 uge længere transporttid.... snøft Sad

Niels.... jeg gør, hvad jeg kan for at nedsætte folks forventninger. Det går nu egentligt meget godt, hvis jeg selv skal sige det OOOPS - nye fisk - Page 2 699920

.... men ja. Tom & Jane fik ikke hentet baggrunden i går, så den må jo så blive solgt til den første og bedste OOOPS - nye fisk - Page 2 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 23:06

hvilke baggrund drejer det sig om ???? (kan ske det står længere oppe... men jeg er træt lol! )

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 23:25

Papua 258x68 cm.... og ja, det er nævnt her i tråden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010 - 11:58

Ligenu er baggrunden kun 256,5 x 68 cm, men i er den kommet. OOOPS - nye fisk - Page 2 95018

Nu venter vi bare på at der kan komme vand og div. i i aften.

Billeder kommer senere, men OOOPS - nye fisk - Page 2 931820 den ser godt ud indtil nu OOOPS - nye fisk - Page 2 27268
Tilbage til toppen Go down
Andersen

Andersen


Antal indlæg : 67
Join date : 21/01/10
Geografisk sted : Holstebro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010 - 12:04

Tillykke med det. Så lykkedes det alligevel Ole at få den frem. lol! Det må være spændende at skal til at indrette så stort et akvarie. cheers
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010 - 11:13

Til lykke med det. Jeg er godt nok spændt på, at se hvordan den tager sig ud, med vand og deko i.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010 - 7:17

Hej Yvonne og Niels

Tak til Jer begge - vi er også meget spændt. OOOPS - nye fisk - Page 2 95018

Baggrunden kom i tirsdag aften, ved Oles hjælp. OOOPS - nye fisk - Page 2 107554 Manglede desværre lidt sand og filtermateriale som først kom i går. Nu er det hele på plads og der er vand i baljen men det er stadig uklar og der er kondens. Så kommer der nok billeder i løbet af weekenden.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010 - 12:16

Krydse, krydse fingre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010 - 18:11

Hej Tom & Jery OOOPS - nye fisk - Page 2 16738
Tillykke med baljen,glæder mig til at se billeder og ikke mindst at vi så snart skal til Brovst og have lun leverpostej med champignon og bacon cheers cheers
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011 - 17:48

En lille og på en måde trist update som afslutning på denne tråd.

Vores diploer har været nødt til at flytte hjemmefra, de kunne ikke opføre dem ordentlig længere. OOOPS - nye fisk - Page 2 81940

De har i løbet af det sidste halvår vokset fint op sammen med vores foaier OOOPS - nye fisk - Page 2 15471 og alt så ud til at fungere, til trods for at de kom fra forskellige søer. Baljen har været harmoniske mht. beboerne, dog uden at vi var helt tilfreds med indretningen. Der kom løbende skuffer som ikke blev taget fra, kun 1 hold diplo unger som kom ned til en anden bruger i denne forum. OOOPS - nye fisk - Page 2 455281 Foaierne har indtil videre ikke holdt deres skuffer tiden ude.

Foai alphahanen
OOOPS - nye fisk - Page 2 Is.php?i=2743&img=foaie

Diplo par, hannen forneden med ægpletter på bugfinnen
OOOPS - nye fisk - Page 2 Is.php?i=2742&img=diploer

Indtil første på vinteren delte de vandet fint iblandt dem, diploerne op i vandet, også ifm. parringslegen som forgik op langs "klippeformationerne" i baggrunden. Foaierne havde deres bower (stor sandreder) som de byggede og forsvarede rigtig godt. I løbet af vinteren begyndte diploerne at overtage disse reder om natten og der var et tydelig vagtskift om morgen når det blev lyst.
OOOPS - nye fisk - Page 2 Is.php?i=2402&img=02_01_11_konkur

Efterhånden følte de åbenbart større og større ejerskab af disse reder, især når en af hunnerne var klar. Som neden for hvor hun er lokket til området og en anden han syntes godt han vil deltage i legen.
OOOPS - nye fisk - Page 2 Is.php?i=2739&img=471402_01_11kamp_om

Endelig vagtskiftet og totalt dominans i baljen kom ifm. vi var på ferie i februar. En af vor gode fiskevenner passede godt på vores fisk mens vi var af sted men et eller andet skete i magtfordelingen. Diploerne var tydeligvis blevet de meste dominant og foaierne lignede kun en skygge af dem selv når vi kom hjem. Flere uger senere, til trods for alle er blevet fodret op, og alle var kommet i god form igen beholdt diploerne føring.

Vi måtte derfor tage den trist beslutning - en af arterne skulle væk for de kom ikke til at fungere godt sammen igen. pale Diploerne har nu fundet sig et godt hjem her i påsken og vi håber den ny ejer lige så glad ved dem og deres interessant adfærd som vi var.

Diploernes efterfølger er fundet via andre fiskenørder men det er en helt anden sag. Der kommer nok en tråd om dem når de falder til ro og er klar til fotografen.

Indtil da går de i deres karantæne akvarier et stykke tid endnu. bounce Så må vi se hvordan det spænder af. De bliver i hvert fald spændende at study Indtil de er klar har foaierne fået ro til at find ud af tingene igen, inden de kommer til at møde deres ny bofæller.

Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011 - 12:48

Hvor surt med Diploérne, men det bliver da spændende at se, hvad I har fået fat på Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011 - 0:41

Tillykke med de fine fisk!

Men det ikke Carsten der ynglede dem, det var Niller så vidst jeg husker. (Han står for alle akvarierne, også yngeakvarierne ude bagved)

Men ja, tror desværre ikke i skal sætte jeres forventninger alt for højt op med at gøre dem tamme nok til at tage længere photo sessioner med dem, hehe.

De er dybvands fisk, og Niller havde dem uden lys 24/7. Bare jeg gik forbi eller tømte et af nabo akvarierne hamrede de op i dæksglasset med fuld fart. Virkelig skræmte fisk.

Men alt held og lykke med dem! Synes det er nogle af de fedeste afrikanske cichlider man kan få fingrene i.

Mvh.
Thomas

Edit: Der dukkede lige nogle nyere indlæg op efter jeg havde skrevet :/ Doh!
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011 - 21:24

Hej Ole

Surt ja og alligevel nej. De er kommet til en anden som vil sæt stor pris på dem som vi gjorde.

Thomas: De kom ind fra Carstens forretning og ja - vi ved også godt at det er Niller der står bag opdrættet af dem. Wink

Vi syntes også de er nogle af de fedeste fisk at få fingrene i men vi har efter 1½ år måtte tag et valg.

Syntes alligevel at dine oplevelser med denne art har ramt noget ved siden af vores erfaringer med denne fisk. Måske fordi vi har kunnet tag et andet hensyn en I har haft mulighed for i et opdrætsrum.

Vores diploer blev vænnet til mennesker og vi kørt med lys på til dem som med alle vor andre fisk. I starten med et tænd / sluk ur og derefter med et lyscomputer.

Fordi Niller kom med nøjagtig de samme betragninger var vi utrolig varsomt f.eks med fodring og vandskift i starten. Ja, vi har mistet et par fisk fordi en gik op i lampen, eller en anden sprang ud af foder hullet i en aqualine akvarie, selv om låget var på plads. Sidste forsvunden fisk må være sprunget over i filtermaterialet bag baggrunden og er aldrig set siden til trods for at vi søgte efter den. Disse hændelser skete allesammen om natten ifm. de havde deres indbyrdes kamp.

Hos os har de gået i et 1460 l. akvarieum, stående midt i stuen ved vores spisebord i næsten et år. Vi har gået forbi hele tiden, stovsugede osv. uden det har gjort noget. Efter de første pår måneder har vi også kunne arbejde i akvariet, gør rent, fange fisk og flyt rundt på dekorations materialet med låget åben og det har ikke generet dem ret meget. Billeder har vi også taget mange af med blitz og akvariet kører med en lys computer. Det vi erfaret, der kunne skræmme dem, var hvis vi gik forbi i mørket hvor de har kunnet skimte en skygge uden rigtig at kunne se hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011 - 9:51

Hej Tom/Jane... surt i måtte tage valget for/imod Dioploérne OOOPS - nye fisk - Page 2 380419 mine går nu for første gang alene i akvariet, og har øjeblikligt medført 3 hanner er farvet ud ( som de ikke har været før ) jeg mener fordelingen er 3.2 som hannerne spiller op til nærmest hele tiden geek de har ikke ynglet i nu, men er heller ikke så store.
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011 - 11:19

Hej Igen Tom eller Jane, hehe.

Det lyder da bare så godt at de kunne tilvænnes et trafikeret område! Og ja du/i har garanteret ret i at forskellen lå i omgivelserne. Det var bare så voldsomt der ude, at jeg alligevel ikke turde bide på med en flok af dem. Men havde jeg bare vist det som i nu ved, havde jeg helt klart også sprunget på dem. Der var jo bare ikke lige nogle med erfaringer rigtig dengang, da de var verdens første import.

Men OPEKA ønskes da også held og lykke med dem, hvis jeg har ret i at det er der de befinder sig nu Smile

Mvh.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





OOOPS - nye fisk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OOOPS - nye fisk   OOOPS - nye fisk - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
OOOPS - nye fisk
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» nye fisk
» fisk dør i 1120L
» Fisk i filteret
» fisk gisper
» Fisk liste!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Malawi - Fritsvømmer-
Gå til: