Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 hjælp til kamera!!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

hjælp til kamera!!! Empty
IndlægEmne: hjælp til kamera!!!   hjælp til kamera!!! Icon_minitimeOns 26 Okt 2011 - 23:39

skal ha et kamera som tager bedre billeder end mit hmmm alm. digi cam. men skal heller ikker ha for mange muligheder, da, jeg så går fuldstændig sort i det... lol!
har længe kigget på det her. men aner ik om det er et godt nak kamera?
http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejlrefleks-systemkamera/DSLRA390LKIT/sony-dslr-a390l-18-55mm-kit
vil vældig mæj gerne ha noget hjælp og råd!! hurtigt da den er på bud nu lol!
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

hjælp til kamera!!! Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til kamera!!!   hjælp til kamera!!! Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 11:38

Hej Steen
jeg har et Sony DSLR-100 som efterhånden har et par år på bagen,jeg har været yderst tilfreds med det.Men du ved jo godt at det er lige så svært som med alt andet,nogen kan li Sony andre kan kun li Canon Laughing jeg vil mene du får et rigtig fint allround kammera for pengene og som tager absolut gode billeder..........så go for it


Ps. hvis det viser sig ikke at holde stik,kan jeg ikke drages til ansvar for noget lol!
Tilbage til toppen Go down
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

hjælp til kamera!!! Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til kamera!!!   hjælp til kamera!!! Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 19:58

Hejsa Lindum

Det der ud til at være et fint kamera men hvad er det du skal bruge det til er det et du skal tag nogle super gode zoom billeder med eller er det et du skal have med på tur?

Har selv et Sony kamera kan ikke huske huske model nummer men det tager nogle super gode billeder!

Ved ikke om du kan bruge det til noget Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

hjælp til kamera!!! Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til kamera!!!   hjælp til kamera!!! Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 20:06

Gerner... jeg vil til enhver tid holde dig til ansvar for det du skriver og siger. og er jeg presset , så også for alt det du ikke skriver og siger hjælp til kamera!!! 716880
Tilbage til toppen Go down
Møller

Møller


Antal indlæg : 27
Join date : 09/08/11
Age : 53
Geografisk sted : Balle

hjælp til kamera!!! Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til kamera!!!   hjælp til kamera!!! Icon_minitimeFre 4 Nov 2011 - 1:08

Jeg vil nu vælge Canon eller Nikon, pga de har lavet super gode kameraer i ca 50 år hjælp til kamera!!! 95018

Forøvrigt bruger jeg et Nikonkamera Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjælp til kamera!!! Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til kamera!!!   hjælp til kamera!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjælp til kamera!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nyt kamera . nye billeder
» Hjælp.....
» hjælp
» Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.
» Nybegynder, hjælp til art

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Fotografering-
Gå til: