Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011 - 23:12

Hey.

Går og overvejer om man skulle springe ud i sådan en balje her:
http://cgi.ebay.de/Aquarium-200x80x60cm-960-Liter-10-Jahre-Garantie-/160511226797?pt=de_haus_garten_tierbedarf_fische&hash=item255f36f3ad#ht_6847wt_997

Men kan bare overhovedet ikke finde ud af hvad fragtprisen til DK er, er der nogen som ved det?

Mvh.
Tilbage til toppen Go down
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011 - 17:13

Åhh, har lige læst "et sted" om en, der har fået leveret et Diamant-akvarie. Jeg mener, at fragten lå på ca 240-250 €. Det var firmaet selv, der stod for fragten til Danmark. Kan dæleme ikke huske, hvor jeg så det. Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 107245 Blot at det var på en Dansk side!
Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 967887
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011 - 17:31

Hold da k.... Det er jo knap 2000kr for leveringen.. :/
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011 - 17:44

Jeg hentede selv 2 stk. akvarier nede ved Diamantakvarier, godt nok en lang tur fra Hjørring, men der var penge i overskud. Laughing

Du kan ringe til ham, han snakker engelsk

Mvh. Peter
Tilbage til toppen Go down
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011 - 18:55

T.Hagel skrev:
Hold da k.... Det er jo knap 2000kr for leveringen.. :/

Du må heller ikke hænge mig 100% op på prisen. Jeg synes bare, at jeg kan huske noget i den retning. Men som Peter skriver, ring til manden.
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011 - 19:18

Jeg skrev en mail til ham for en uges tid siden, men har ikke fået svar tilbage.. Giver ham et par dage mere til at svare i, ellers må jeg bare gribe knoglen.

Men hvis det virkelig viser sig at være så dyrt at fragte, tror jeg sgu jeg revudere størrelsen.. Så kan det vidst bedre betale sig at vente til man vil op i 3000L klassen.
Tilbage til toppen Go down
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 4:13

Næhh, fandt det. Transportomkostninger 390 € for et par år siden. Nr 3-4 svar fra top.

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=30604&start=30
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 9:07

Fragtprisen og leveringstiden var også grunden til, at jeg droppede importen af dem for nogle år siden Crying or Very sad

Kvaliteten er ellers i top Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 10:14

Noget andet, som tidligere ansat, kan jeg da kun anbefale Tropeakvarier i Silkeborg. Leveringstiden kan være lidt lang, men kvaliteten er absolut i top der!
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 13:04

Hej igen og tak for svarene.

Ole det kan jeg da godt forstå, det er jo ret vildt. Det er måske også fordi de selv står for fragten. For jeg har da aldrig hørt om et fragt firma med den slags priser, selv på store ting.

KasperK, jeg kan ikke lige finde frem til en forhandler af de Tropeakvarier. Tropeakvarier.dk er under opbygning. Skal man købe direkte fra producenten, eller er der forhandlere?

Jeg ville helst have et Aqualine, mest pga. Lampen, men på specialmål bliver det edderbankeme dyrt. Så det kan slet ikke betale sig.
Tilbage til toppen Go down
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 13:21

He he, ja deres hjemmeside er ikke helt "up to date".
Jeg tror, at de fleste af kunderne kommer via mund-til-øre princippet. Og det er lettest at købe direkte fra ham ( hvad jeg måske ikke burde skrive på Unimati's side ), men du kan kontakte ham på 8680 6119 og få en sludder for en sladder. Claus laver også rigtig mange store akvarier med overløb og sump. Nu ved jeg ikke, hvor du kommer fra, sådan rent geografisk, men Malawi Carsten har en del ( vistnok alle ) Tropeakvarier i butikken.
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 13:24

KasperK/Lolland skrev:
Næhh, fandt det. Transportomkostninger 390 € for et par år siden. Nr 3-4 svar fra top.

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=30604&start=30

Er det ikke et Brilliant akvarie du linker til Kasper ? mener da Diamant sender med fragtmand af en eller anden slags

Mvh. Peter
Tilbage til toppen Go down
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 13:35

peter hp skrev:
KasperK/Lolland skrev:
Næhh, fandt det. Transportomkostninger 390 € for et par år siden. Nr 3-4 svar fra top.

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=30604&start=30

Er det ikke et Brilliant akvarie du linker til Kasper ? mener da Diamant sender med fragtmand af en eller anden slags

Mvh. Peter

Av! Den burde give røde ører. Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 931820
Ved dog ikke, om en 2 år gammel fragtomkostning ikke hænger nogenlunde godt sammen med priserne i dag?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:08

KasperK/Lolland skrev:
He he, ja deres hjemmeside er ikke helt "up to date".
Jeg tror, at de fleste af kunderne kommer via mund-til-øre princippet. Og det er lettest at købe direkte fra ham ( hvad jeg måske ikke burde skrive på Unimati's side ), men du kan kontakte ham på 8680 6119 og få en sludder for en sladder. Claus laver også rigtig mange store akvarier med overløb og sump. Nu ved jeg ikke, hvor du kommer fra, sådan rent geografisk, men Malawi Carsten har en del ( vistnok alle ) Tropeakvarier i butikken.

Det må du meget gerne skrive. Det er få og meget simple regler her på forummet Very Happy
https://unimati.danskforum.net/t8-regler-for-brug-af-unimatis-forum
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:16

Jeg tænkte bare, at foreslå at gå udenom detailhandlen, måske ikke ville være så velkomment på en hjemmeside, der er drevet af en næringsdrivende! Det mest korrekte ville jo være, at henvise til en forhandler. Hvad jeg så ikke lige kan!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:17

Det er jo nemlig pointen med Tropeakvarier..... det kan du ikke lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:25

Unimati skrev:
Det er jo nemlig pointen med Tropeakvarier..... det kan du ikke lol!

Okay, jeg kunne nemlig ikke huske, om han stadig havde en dansk agent. Tiderne er jo ikke hvad de har været! Laughing Men kvaliteten kan man absolut ikke pege fingre af. Leveringstiden måske, men ellers!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:29

Nope. Kvaliteten fejler ikke noget. Jeg er fuldt ud tilfreds med min reol i stuen, selv om det krævede noget tålmodighed, inden den kom Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 699920
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:35

Det er sgu'da rigtigt for pokker. Du har den der,,,,,,,,750/900 (?) kombi med skrå front.

Ach, jeg sture schkwaddernosse. Det vidste jeg da godt!

Hvad er egentlig lysningen med den skrå front? 200 x 60?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:50

Du kan jo ikke huske det hele.... alderen trykker Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 162245

Hvad mener du med "lysningen"?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:55

Unimati skrev:
Du kan jo ikke huske det hele.... alderen trykker Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 162245

Ja føj. Og skal jeg tidligt op trykker det over det hele!

Hvad mener du med "lysningen"?

arhh, hva' kalder man det? Toprammen.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 0:57

Nåhhh.... den er 50 cm bred, så hældningen reducerer akvariet fra 75 cm til 50 cm.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 11:12

KasperK/Lolland skrev:
Okay, jeg kunne nemlig ikke huske, om han stadig havde en dansk agent. Tiderne er jo ikke hvad de har været! Laughing Men kvaliteten kan man absolut ikke pege fingre af. Leveringstiden måske, men ellers!

Jeg ventede da kun 3 uger....... men jeg var også ude og give Klaus Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 hver tredje dag
Tilbage til toppen Go down
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 11:25

Gerner skrev:
KasperK/Lolland skrev:
Okay, jeg kunne nemlig ikke huske, om han stadig havde en dansk agent. Tiderne er jo ikke hvad de har været! Laughing Men kvaliteten kan man absolut ikke pege fingre af. Leveringstiden måske, men ellers!

Jeg ventede da kun 3 uger....... men jeg var også ude og give Klaus Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 hver tredje dag

Jeg fik mit på en uge!

Men jeg lavede det så også selv! Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 16738
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011 - 13:03

KasperK/Lolland skrev:
Gerner skrev:
KasperK/Lolland skrev:
Okay, jeg kunne nemlig ikke huske, om han stadig havde en dansk agent. Tiderne er jo ikke hvad de har været! Laughing Men kvaliteten kan man absolut ikke pege fingre af. Leveringstiden måske, men ellers!

Jeg ventede da kun 3 uger....... men jeg var også ude og give Klaus Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 212589 hver tredje dag

Jeg fik mit på en uge!

Men jeg lavede det så også selv! Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? 16738

Ups KasperK, det er farlig information at dele ud af på et forum fuld af ægte nørder.

Du må igang ligesom lisby og starte et akvarie-pusher business.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Empty
IndlægEmne: Sv: Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?   Diamant akvarie- Nogen som kan tysk? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nogen der kan arts bestemme denne fyr
» Nyt indmad til Diamant aquarium lampe
» Hvis nogen af jer kender en
» Nogen der ved hvorfor C. er offline?
» Crenicichla - Nogen, der har erfaringer med dem?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Generelt-
Gå til: