Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 "The King" havde akvarium!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

"The King" havde akvarium! Empty
IndlægEmne: "The King" havde akvarium!   "The King" havde akvarium! Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011 - 21:17

I dag kom Rikke & jeg hjem fra den fedeste "smuttur" til Memphis, Tennesse. Vi var blandt andet på Graceland, hvor jeg blev helt ekstatisk, da jeg så, at Elvis havde akvarie på sit kontor. Hvor fedt er det lige? cheers

Jeg vil skyde akvariet til at være på 100-120 L, og det blev trukket af et bundfilter med den mest retro luftpumpe (cylinderen, der ligger under akvariet på billede 2). Det er simpelthen for cool "The King" havde akvarium! 95018

... en sidebemærkning; Memphis er himlen for en blues & Rock n´Roll gut som mig. Kanon atmosfære!



Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

"The King" havde akvarium! Empty
IndlægEmne: Sv: "The King" havde akvarium!   "The King" havde akvarium! Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011 - 21:32

Hvem faen kan nøjes med sølle 3 dage i Elvis paradis scratch

Bundfilter styrer - det er jo krystalklart vand der er i den balje cheers

Det er dælme retro det design der er på både akvarie og bord, helt i orden gennemført.

Troede at I var på noget fiskemessehalløj i weekenden - dejligt at se at I kunne finde på at tage sådan en smuttur, og komme lidt hjemmefra.

Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

"The King" havde akvarium! Empty
IndlægEmne: Sv: "The King" havde akvarium!   "The King" havde akvarium! Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011 - 21:41

He he Yvonne.... Vi kunne også have brugt uger derovre, men da det var Rikkes boss, der betalte, så bestemte han også antal dage "The King" havde akvarium! 2948

På de 3 dage nåede vi også at besøge Elvis´s fødested i Tupelov, Mississippi, en hurtig tur til Arkansas (lige over broen i Memphis.... West Memphis ligger i Arkansas). Sun Studio, hvor Elvis lavede sin første indspilning og så en h...... masse steder, som har en relation til Elvis (Steder han har boet, gået i skole og meget mere). Rikke fik skudt mere end 1000 billeder til hendes arbejde "The King" havde akvarium! 2948

Designet er helt kanon. Det er det originale akvarie, bord, lampe og pumpe fra hans kontor, så man må sige, at de har passet godt på det i over 30 år cheers

En utrolig fed oplevelse, som det vil tage flere dage at fordøje..... det var sq mange ting at opleve på få dage Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

"The King" havde akvarium! Empty
IndlægEmne: Sv: "The King" havde akvarium!   "The King" havde akvarium! Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011 - 22:43

Sikke en fedter.. antallet af dage må kunne justeres til næste års lønforhandling. Nej spøg til side. Det er sgi da en fin chef hun holder sig der, der giver den slags muligheder.

Var akvariet så kittet? Lampen er også helt suveræn. Hele setuppet får mig til at tænke på de der "retro" campingvogne de også laver derovre. Kan ikke huske hvad de hedder,
men de ligner små bobler i stål.

Ja kan godt forestille mig, med det program i har været igennem, at det må tage noget tid at bearbejde, efter hjemkomsten. Helt utroligt, at man kan tage så langt væk, og på
så få dage nå, at besøge så mange steder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





"The King" havde akvarium! Empty
IndlægEmne: Sv: "The King" havde akvarium!   "The King" havde akvarium! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"The King" havde akvarium!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ja så blev til et akvarium
» Mit 720 liters mellemamerikansk akvarium
» Akvarium lugter af h...... til!
» opstart af amerikaner akvarium
» Højde på akvarium til sugemaller

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Kaffebaren-
Gå til: