Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Cyprichromis leptosoma får tæsk

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
erna




Antal indlæg : 6
Join date : 18/12/10
Age : 67
Geografisk sted : Bjerregrav, Møldrup

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeLør 15 Jan 2011 - 12:52

Jeg har 4 hanner og 6 hunner gående i 720 l , mente jo godt der kunne være 4 hanner, men den ene bliver jagtet så snart en af de andre får øje på ham. Er der nogen der har et bud? skal jeg købe et par hanner mere, eller skal jeg ta´ ham der får bank op?

Cyprichromis leptosoma får tæsk 965160 Erna
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeMan 17 Jan 2011 - 13:26

Nu kender jeg ikke så meget til Leptosomaer, men mon ikke at hierakiet skal etableres? Hvis han ikke lider direkte skade, så vil jeg lade dem gå sammen og holde lidt øje med dem.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeMan 17 Jan 2011 - 22:27

flere hunner vil hjælpe.
hvilke variant har du ?

allan
Tilbage til toppen Go down
erna




Antal indlæg : 6
Join date : 18/12/10
Age : 67
Geografisk sted : Bjerregrav, Møldrup

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeTors 20 Jan 2011 - 21:20

Nu har han fået lov til at stå under en sten og det forsvarer han, det tar jeg som gode tegn. men synd han ikke får lov at svømme rundt.
Hvad det er for en variant er jeg ikke klar over, jeg har ikke kunnet finde præcis" den".i bøger eller på nettet. Den er blå oven på hovedet har en meget mørk rygfinne og gul hale. jeg her taget et fint billed af den, men jeg kan ikke finde ud af at få den lagt her over : Cyprichromis leptosoma får tæsk 107245
Tilbage til toppen Go down
erna




Antal indlæg : 6
Join date : 18/12/10
Age : 67
Geografisk sted : Bjerregrav, Møldrup

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeTors 20 Jan 2011 - 22:24

[http://www.akvariegalleriet.com/is.php?i=2441&img=9730Bi][/.] gad vide om der kommer et billed frem ? ellers opgiver jeg for i dag.
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeTors 20 Jan 2011 - 22:59

Cyprichromis leptosoma får tæsk 28805013

ikke sikke, men tror det er en kitumba. osse dem der hedder jumbo
Tilbage til toppen Go down
nørgård




Antal indlæg : 17
Join date : 04/12/09

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeFre 21 Jan 2011 - 17:19

Synes du mere det ligner en utinta, men er ikke sikker. Den ligner i hvert fald ikke mine kitumbaer hvad jeg lige kan se.
Tilbage til toppen Go down
erna




Antal indlæg : 6
Join date : 18/12/10
Age : 67
Geografisk sted : Bjerregrav, Møldrup

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeFre 21 Jan 2011 - 18:08

Tak for jeres svar. Wink
Tilbage til toppen Go down
erna




Antal indlæg : 6
Join date : 18/12/10
Age : 67
Geografisk sted : Bjerregrav, Møldrup

Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitimeLør 22 Jan 2011 - 14:18

Så fandt jeg ud af hvad fisken hedder :Cyrichomis sp. leptosoma "Mpulungu" Cyprichromis leptosoma får tæsk 640970
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cyprichromis leptosoma får tæsk Empty
IndlægEmne: Sv: Cyprichromis leptosoma får tæsk   Cyprichromis leptosoma får tæsk Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cyprichromis leptosoma får tæsk
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Leptosoma med ødelagt øje.
» Cyprichromis microlepidotus "Black Kiriza"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Tanganyika - Fritsvømmer-
Gå til: