Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 jordspiserbegynder

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
brutalis




Antal indlæg : 4
Join date : 13/01/11
Age : 52
Geografisk sted : suldrup megajyde

jordspiserbegynder Empty
IndlægEmne: jordspiserbegynder   jordspiserbegynder Icon_minitimeTors 13 Jan 2011 - 21:29

Hej alle fiskefreaks

Den 23/2-2010 flyttede 6 små "gnallinger" ind i mit akvarie - de forsvandt mellem mine rødder og planter og jeg troede ikke at det skulle gå særligt godt - men nu dukker der 6 halvstore lømler på 10 - 12 cm i særdeles flotte farver op og tykker gennem alt hvad der er i bundlaget.

Men er der noget i luften - de mindste puster sig op overfor hinanden speicelt gællerne bliver luftet godt og grundigt.
Mine satanoperca l. er det fedeste jeg oplevet mht fisk jeg kunne bare godt tænke mig og høre om andre´s erfaringer
mvh brutalis
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

jordspiserbegynder Empty
IndlægEmne: Sv: jordspiserbegynder   jordspiserbegynder Icon_minitimeTors 13 Jan 2011 - 22:54

De er super fede cheers

De begynder jo så småt at blive større teenagere. Jeg mindes, at mine egne gik igang, da de var omkring 18-20 cm vil jeg skyde på Very Happy

Hvad med nogle billeder?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
brutalis




Antal indlæg : 4
Join date : 13/01/11
Age : 52
Geografisk sted : suldrup megajyde

jordspiserbegynder Empty
IndlægEmne: Sv: jordspiserbegynder   jordspiserbegynder Icon_minitimeSøn 16 Jan 2011 - 17:23

hej ole
har kun 1 billed som duer - taget med min mobil. men alt teknik udover spandpumper,varmelegmer osv går over min forstand. jeg vil forsøge men lover intet Laughing

Tilbage til toppen Go down
brutalis




Antal indlæg : 4
Join date : 13/01/11
Age : 52
Geografisk sted : suldrup megajyde

jordspiserbegynder Empty
IndlægEmne: Sv: jordspiserbegynder   jordspiserbegynder Icon_minitimeMan 28 Feb 2011 - 19:03

Hej Ole
Så tog jeg tyren ved hornene og skiftede 50% af vandet i min baljen og fik dit foder - men kan man også bruge frostfoder det der sælges rundt omkring - får hjælp af nevøen til at ligge en lille film af "de kære små" ind på siden
hilsen Rasmus

p.s ørredpillerne er blevet smid ud inden nogen blev for fede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jordspiserbegynder Empty
IndlægEmne: Sv: jordspiserbegynder   jordspiserbegynder Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jordspiserbegynder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Amerika-
Gå til: