IndeksFAQSøgTilmeldte brugereLoginTilmeldCalendarSeneste indlægGrupper

Share | 

Så flyttede mine Blåstribede.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gerner

Antal indlæg : 613
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

IndlægEmne: Så flyttede mine Blåstribede.   Fre 17 dec 2010 - 21:36

Ja så skete det ,idag flyttede mine store blåstribede,nu står akvariet tomt (næsten) og er klar til de nye rovbasser.

Når jeg skriver næsten,er det fordi jeg hsar beholdt mine typusmaller og min elifsifer ål .(dem kunne jeg ikke nænne at skille mig af med)

når jeg får sat mine nye fisk i kommer der billeder cheers cheers
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Kiwa

Antal indlæg : 887
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

IndlægEmne: Re: Så flyttede mine Blåstribede.   Lør 18 dec 2010 - 10:08

Så får du en trøstekrammer herfra. Aldrig sjovt når man beslutter sig for, at skille sig af med nogle af sine yndlinge.
Men det bliver godt at prøve noget nyt. Det giver ofte nye inspiration i hobbyen. Hvornår får du de nye fisk?
Vis brugerens profil http://www.wander.dk
Gerner

Antal indlæg : 613
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

IndlægEmne: Re: Så flyttede mine Blåstribede.   Lør 18 dec 2010 - 13:41

Hej Yvonne tak for trøste Nej akvariet virkede lidt tomt da lyset tændte idag,men jeg ved de er kommet i et 900 liters uden andre beboere,og akvaristen der købte dem er en seriøs mand,så de bliver plejet godt,3 timer efter han var kommet hjem,ringede han og fortalte at alle havde det godt og han lige havde givet dem lidt mad og de spiste alle,så det tegner jo fint.

Ja der skal jo prøves noget nyt engang imellem,så det glæder jeg mig til,Jeg hat fået nogen af dem allerede købte nogle unger af Tom & Jane (Diplotaxodon) og får nogle rhamsochromis dwarf af lindum + nogle aulonocara Stuartgranti et eller andet lol!

så nu skal 720 eren lige falde til så kan vi holde flyttedag i næste uge,lige nu går Diplotaxodonerne 7 stk. i mit karantæneakvarie.
Vis brugerens profil
Kiwa

Antal indlæg : 887
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

IndlægEmne: Re: Så flyttede mine Blåstribede.   Søn 19 dec 2010 - 10:10

Selv tak. Jeg har jo lige været gennem turen med vores C. foae. Dagen efter de var væk var akvariet også gabende tomt at se på. Men som du siger så er det vigtigste,
at de kommer til akvarister, der ved hvad de har fået indenfor akvarierne.

Bliver spændende med de nye. Synes helt bestemt at Tom og Jane's Diploer er meget spændende, og har et flot farvespil. Andre der er til de mere farvestrålende arter,
er bestemt ikke enige, men det er simpelthen fordi de ikke har sat sig ned foran deres akvarie og kigget ordentligt på deres fisk, efter min mening altså.

Forstår godt mht. ålen og typus, de passer jo perfekt ind i sådan et setup. Går ikke ud fra du skal ændre ret meget i opsætningen af akvariet? Så vidt jeg husker har du
en masse dejlige RC i med gemmesteder osv.

Vi må have nogle billeder når det hele er kommet på plads, og fiskene er faldet godt til cheers
Vis brugerens profil http://www.wander.dk
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Så flyttede mine Blåstribede.   

Så flyttede mine Blåstribede.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting
» "When You were only mine..." [Yuzuki - B&G Hera]
» Ny kjole til folket aka. mine dukker.
» Mine nyeste pigers face-ups. [Infinitidoll Miho & Luts 2012 WINTER EVENT Kid Delf Head]