Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 RockZolid stone moduler

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sam




Antal indlæg : 3
Join date : 17/10/10

RockZolid stone moduler Empty
IndlægEmne: RockZolid stone moduler   RockZolid stone moduler Icon_minitimeSøn 17 Okt 2010 - 17:59

Hej.


Jeg skal til at investere i et nyt 720 L. akvarie.
Jeg vil gerne bruge moduler istedet for baggrund. Filtre skal indbygges i modulerne.
I den forbindelse, er jeg faldet over rockzolid stone modulerne her på siden (ikke river modulerne, men de kantede).
Hvordan er de, at bruge til opbygning i et akvarie, og m.h.t. filtre?
Fungerer de som f.eks. BTN-moduler?
Håber der er nogen der har erfaring med dem, og måske kunne videregive noget erfaring med dem... Very Happy

På forhånd tak!

Christian
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

RockZolid stone moduler Empty
IndlægEmne: Sv: RockZolid stone moduler   RockZolid stone moduler Icon_minitimeMan 18 Okt 2010 - 9:31

Hej og RockZolid stone moduler 809526

Stone modulerne er svære at lave noget ud af, hvis akvariet er større end 100 cm. Grunden til det er, at de er lange men smalle, så de fylder ikke meget i akvariets længde, hvis de skal gå fra top til bund. Et alternativ kunne være at bruge dem i hver side af akvariet, og så lade midten være fri. Det vil give illusionen af at kigge ned ad en bæk eller ligende..... vil jeg tro. Jeg kan kun lavet sådanne akvarier med BTN og River Stone.

Stone modul H er det eneste, der egner sig til filter. Der er ikke megen volumen i de andre.

Hvis du har mulighed for at kigge forbi her i Efterårsferien, så kan du se dem Wink

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sam




Antal indlæg : 3
Join date : 17/10/10

RockZolid stone moduler Empty
IndlægEmne: Sv: RockZolid stone moduler   RockZolid stone moduler Icon_minitimeMan 18 Okt 2010 - 19:50

Ja, jeg kan godt se, at de er noget smalle, efter at have kigget lidt på målene.
Jeg var bare ude efter noget lidt anderledes end BTN-moduler og de gængse baggrunde.
Så det er vel bare om, at købe rigeligt af dem? Very Happy
Jeg skal have indrettet det til nogle malawi sandsild, så jeg kunne evt. bruge river modulerne, hvis det er lidt nemmere og
billigere, at arbejde med?

Tak for svaret, og velkomsten Smile

Christian
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

RockZolid stone moduler Empty
IndlægEmne: Sv: RockZolid stone moduler   RockZolid stone moduler Icon_minitimeOns 20 Okt 2010 - 10:41

Et sandsild akvarie behøver jo ikke nødvendigvis at være oversået med moduler...... måske man godt kunne lege lidt med Stone modulerne? River Stone er en oplagt mulighed også..... og langt hen af vejen det mindst kostbare. Jeg er selv løbet tør for River Stone K og L, men hvis du kommer ovre fra øen af, så kan du jo kigge forbi Malawi Amager eller tage fat i Akvacentret. De har dem på lager... hvad jeg ved af Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sam




Antal indlæg : 3
Join date : 17/10/10

RockZolid stone moduler Empty
IndlægEmne: Sv: RockZolid stone moduler   RockZolid stone moduler Icon_minitimeOns 20 Okt 2010 - 11:59

jeg bor i det nordjyske, og jeg regner med at kigge ind til dig en dag, for at se modulerne, og
hvordan man kunne lave en evt. opsætning.
de billeder du har liggende af de forskellige akvarier med diverse moduler, ser
temmelig flotte ud... Smile

christian
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





RockZolid stone moduler Empty
IndlægEmne: Sv: RockZolid stone moduler   RockZolid stone moduler Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
RockZolid stone moduler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvilke moduler...?
» Kombination af slimline og moduler
» Hjemmelavede moduler med filter. Spørgsmål fra en nybegynder.
» 714 L med BTN slimline og 2 BTN moduler
» Rockzolid baggrunde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Dekoration-
Gå til: