Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Selskab til mellemamerikanske cichlider?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Selskab til mellemamerikanske cichlider? Empty
IndlægEmne: Selskab til mellemamerikanske cichlider?   Selskab til mellemamerikanske cichlider? Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 22:07

Kunne godt tænke mig lidt andre fisk sammen med cichliderne og tænker nok mest i ungefødende tandkarper.

Hvilke er gode og naturlige at holde? Stor sejlfinnemolly - pukkeltandkarpe - grøn sværddrager - ???

Nogen gode ideer eller erfaringer?
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Selskab til mellemamerikanske cichlider? Empty
IndlægEmne: Sv: Selskab til mellemamerikanske cichlider?   Selskab til mellemamerikanske cichlider? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 9:16

Jeg har Poecilia Salvatoris med mine mellemamerikanere... Det fungerer fint... Jeg tror du har frit valg på alle hylder... Bare de er store nok. Jeg foretrækker selv vildformer, men det er jo en smagssag.

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Selskab til mellemamerikanske cichlider? Empty
IndlægEmne: Sv: Selskab til mellemamerikanske cichlider?   Selskab til mellemamerikanske cichlider? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 13:27

Jeg må studere området lidt - det er længe siden jeg har haft nogen der føder unger Wink
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Selskab til mellemamerikanske cichlider? Empty
IndlægEmne: Sv: Selskab til mellemamerikanske cichlider?   Selskab til mellemamerikanske cichlider? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 13:45

Måske skulle du forsøge at komme i kontakt med nogen af medlemmerne i Poecilia.org? Der skulle vel nok være nogen der har noget spændende.. Hvad med et par Geddetandkarper til at tage lidt af yngelen tongue

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Selskab til mellemamerikanske cichlider? Empty
IndlægEmne: Sv: Selskab til mellemamerikanske cichlider?   Selskab til mellemamerikanske cichlider? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 14:17

ja fek.s hujeta er en fed fisk Selskab til mellemamerikanske cichlider? 95018 men bliver lidt stor... mine blev dog max 17 cm på 3 år. men en rigtig spændende fisk. dog æder den alt der kan stoppes i munden...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Selskab til mellemamerikanske cichlider? Empty
IndlægEmne: Sv: Selskab til mellemamerikanske cichlider?   Selskab til mellemamerikanske cichlider? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Selskab til mellemamerikanske cichlider?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 325L afrikaner/selskab
» Mine Mobaer er kommet i fint selskab
» cichlider i det fri :o(
» Fede Tanganyika Cichlider
» 530 l Mellemamerikanske cichlider sammen med et par Nandopsis salvini?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Amerika - Andre fisk-
Gå til: