Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Frontosa fight ( billedserie )

Go down 
+8
Vorup
Gerner
Tom & Jane
OPEKA
Soffi
Unimati
Kiwa
T.Hytting
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010 - 22:20

Kiwa skrev:
For dælen Hytting - skønne gule klumper lige hvor de hører hjemme. Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_wink

Jeg må æde min ord, når man ser disse billeder, kan man ikke sige andet end, at det er en imponerende fisk.

Ja det ender jo med at du får nogle af disse stribede i huset engang, men husk at de bliver så gamle, at du rent faktisk SKAL sidde i sådan en, før de kradser af. Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 50057 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Lol

En lille observation ved denne skuffe.
Betahannen der igen har forsøgt sig ( og fået klø ). får ikke lov til at nærme sig hunnen for alphahannen, trods det er adskillige timer siden at legen foregik.
Den tredje han, der fuldt ud underkaster sig alphahannen, må gerne nærme sig hende, det er noget jeg ikke har set før. scratch
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010 - 23:04

KANON BILLEDE!!!! Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 95018
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010 - 23:08

Her 23 dage efter billedet med æggene, kan man lige skimte et lille øje i skuffen på den samme hun. sunny

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 123bb
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 8:59

Herligt billede sunny
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 17:37

Et rigtig godt billede, får hun stadig lov at gå i fred?
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 18:53

Ja der er ikke så meget ballade med dem, der kan være en anden hun, der lige spiller smart, men så dukker der hurtigt en han op, for at skille dem ad.
Det er ikke kun alphahannen der passer på hende, eller dem ( der går to skuffer , der kom med et par dages mellemrum ).
Det er ganske interessant at se hvor blide hannerne kan være, overfor en gumlende hun.
De holder sig begge nær hannerne for det meste, nok netop af samme grund.
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 19:27

Spændende, den adfærd glæder jeg mig til at opleve hos mine bounce
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 19:28

Hvordan er det lige? Danner de par for altid eller går det på skift mellem de forskellige hunner?
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 19:47

Vorup skrev:
Spændende, den adfærd glæder jeg mig til at opleve hos mine bounce

Ja du har noget at glæde dig til Vorup. Very Happy

Jeg er noget imponeret over hannernes evne til at samarbejde, nu hvor der er skuffe, især når man tager de første billeder i tråden i betragtning. Laughing

Den flok jeg havde tidligere var noget anderledes, der var det kun alphahannen der passede på skufferne, til gengæld var der aldrig ballade mellem hannerne ved leg.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010 - 18:08

Spændende observationer Thomas. Det er rigtig guf for folk, der ønsker oplysninger og erfaringer med Frontosa. Dejligt med sådanne beretninger.

Nåh ja - kanon billede i øvrigt. Jeg har endnu til gode, at have en cichlide i vores fiskehold, der sådan åbner "kyssetøjet" halvt, og gerne viser sine fine æg og larver på den måde.

Her har alle fisk uanset art, altid gået med totalt sammensnøret "tryne", og overhovedet ikke ville dele synet, af de små guldklumper med os, før de blev spyttet.

Denne type billeder imponerer mig gang på gang. cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010 - 18:32

Kiwa skrev:
Spændende observationer Thomas. Det er rigtig guf for folk, der ønsker oplysninger og erfaringer med Frontosa. Dejligt med sådanne beretninger.

Nåh ja - kanon billede i øvrigt. Jeg har endnu til gode, at have en cichlide i vores fiskehold, der sådan åbner "kyssetøjet" halvt, og gerne viser sine fine æg og larver på den måde.

Her har alle fisk uanset art, altid gået med totalt sammensnøret "tryne", og overhovedet ikke ville dele synet, af de små guldklumper med os, før de blev spyttet.

Denne type billeder imponerer mig gang på gang. cheers

Ja også med hensyn til munden der står på klem, er der forskel på disse og de Mobaer jeg havde.
Mobaerne havde helt lukket for gabet, mens begge de hunner jeg har med skuffe nu, åbner munden lidt, i stedet for at gumle hele tiden.
Håber da at de snart lukker den lidt mere, for ellers smutter de små da ud før tid. Laughing

Lidt sjovt med den forskel på de forskellige varianter, er der nogen af jer andre, der har observeret denne måde at gå med skuffen på, eller er det bare mine hunner der er lidt sære ??? Laughing
Er der sammenhæng mellem variant, og metoden de går med skuffen på, evt Frontosa kontra Gibberosa. ?

Det kunne være ganske interessant at vide om det er varianten, eller de enkelte individer i flokken, der afgør om det er den ene eller anden metode.
Tilbage til toppen Go down
haffelaffen




Antal indlæg : 11
Join date : 20/04/10
Age : 49
Geografisk sted : lauerbjerg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010 - 21:54

min frontosa hun med mega skuffe tog idag en stick og fik den gumlet ind bag ved ungerne.
sjovt at hun kan tage føde til sig,det ser næsten umuligt ud
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010 - 22:51

haffelaffen skrev:
min frontosa hun med mega skuffe tog idag en stick og fik den gumlet ind bag ved ungerne.
sjovt at hun kan tage føde til sig,det ser næsten umuligt ud

Ja de forsøger godt nok at få lidt foder, men i den sidste del af perioden, er det nok mest ungerne der får glæde af det. Laughing

Skal vi ikke se et billede af hende. Wink
Tilbage til toppen Go down
haffelaffen




Antal indlæg : 11
Join date : 20/04/10
Age : 49
Geografisk sted : lauerbjerg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010 - 23:16

er ikke så skrap til det der billede værk.
men det så godt nok ømt ud,
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Jun 2010 - 21:35

Et par billeder fra idag, de har godt nok ikke ret meget med fight at gøre. Laughing
Den lille hun har skuffe for første gang, men passer ungerne til UG.
Når den nysgerrige fotograf kommer for nær, bliver der samlet op igen. lol!


Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 44492484

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 78065675

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 36689875

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 11993427
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Jun 2010 - 22:36

Så lukkede naboen også lige hendes flok ud for nogle få minutter siden. Very Happy

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 C10k
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Jun 2010 - 23:50

For dælen Hytting - de billeder siger mere end ord kan beskrive cheers Nøj hvor har hun bare øje for den lille på billed 3.

Det er top klasse - håber du får masser at yngel adfærd at se, i den næste tid. Stort Til lykke med begge kuld Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 215538


Sidst rettet af Kiwa Fre 4 Jun 2010 - 14:02, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 0:22

SUUUUUUUUUUPER cheers cheers cheers cheers Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 14197
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 11:43

Glemte lige et par spørgsmål.

Hvor længe forventer du, at hunnerne kan gå sammen med ynglen? Nogle få dage eller mere?

Kunne forestille mig, at de jo har fred og ro, og på den måde ikke kan man vel i stor udstrækning undgå at de bliver stresset, så måske de kan gå sammen med ungerne længere tid, end man lige regner med.

Hvordan tager flokken imod en hun der har været væk i et stykke tid? Er det et problem for disse fisk, som det kan være tilfældet med andre arter?
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 12:53

Tak til jer begge da. Very Happy

Det er første gang at disse har unger, men min tidligere flok, tog pænt imod hunnerne, når de kom tilbage,
så det håber jeg også på at disse gør.
Det er straks sværere at tilsætte en ekstra han, til en etableret gruppe.

Jeg har tidligere ladet hunnerne gå med ungerne 1-2 uger efter at jeg har set dem første gang, lidt afhængigt af, hvornår de stopper med at tage dem ind.
Der har ikke været problemer med at hunnerne, er begyndt at jage med ungerne.
Tilbage til toppen Go down
haffelaffen




Antal indlæg : 11
Join date : 20/04/10
Age : 49
Geografisk sted : lauerbjerg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: tilykke   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 14:04

nååååå hvor er de nuser Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 458769

min hun har også spyttet men hun var ikke taget fra så de blev ædt.
kan det lade sig gøre at de overlever i flokken, eller er der ingen anden vej end at tage dem fra
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 14:18

haffelaffen skrev:
nååååå hvor er de nuser Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 458769

min hun har også spyttet men hun var ikke taget fra så de blev ædt.
kan det lade sig gøre at de overlever i flokken, eller er der ingen anden vej end at tage dem fra

Hvis de skal overleve i flokken, skal du have rigtigt mange sten og huler, i forskellige størrelser.
Det er desværre kun moderen, der ikke ser de små som en lille godbid i starten.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 14:23

Ja som før sagt, så imponerer disse fisk mig mere og mere på alle områder.

Hold op, jeg har fået en helt anden mening om dem, og især forståelse af hvad andre akvarister ser i dem, efter du har lavet denne debat Thomas.

Tænk at have mulighed for at se yngelpjeje i helt op til 2 uger efter spytning drunken

Yngelpleje er i mine øjne noget af det største, man som akvarist kan blive beriget med i hobbyen. Det indikerer et eller andet sted for mig, at fiskene
selv efter flytning fra opholdsakvariet, er i harmoni med situationen, selvom yngelplejen sikkert er meget instiktiv, hos de arter der udviser den.

Men netop, at fiskene ikke efter få dage begynder, at efterstræbe ynglen, måske fordi de er stressede over situationen, viser jo at man kan skabe gode
rammer for en hun der går med unger. Det er dejligt at se.

Håber de her to nye "mødre" også vil gå og hygge sig i et godt stykke tid med ungerne, før det bliver tid for dem, at vende tilbage til deres flok.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeFre 4 Jun 2010 - 14:47

Kiwa skrev:
Ja som før sagt, så imponerer disse fisk mig mere og mere på alle områder.


Ja det ender jo med at du overgiver dig en dag, og får sådan en flok stribede i huset Yvonne lol!

Der er kommet en ny skuffe idag, og denne gang er det ikke alphahannen der vandt retten til at befrugte, han fik til gengæld en del skrammer på pandepuklen, efter at den havde været i sådan et gab. lol!



Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 50179206
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeSøn 6 Jun 2010 - 20:45

Det er godt nok nogle fantastiske billeder og oplysninger du kommer med Hytting. cheers Med alt det yngel du efterhånden har fået, kan det være at Yvonne er klar til at overtage en 10-15 stk. tongue

Tænk, jeg trode at det var alfahannen der delte øretæver ud, men der er måske en ny alfahan på vej? lol!
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeSøn 6 Jun 2010 - 21:40

green skrev:
Det er godt nok nogle fantastiske billeder og oplysninger du kommer med Hytting. cheers Med alt det yngel du efterhånden har fået, kan det være at Yvonne er klar til at overtage en 10-15 stk. tongue

Tænk, jeg trode at det var alfahannen der delte øretæver ud, men der er måske en ny alfahan på vej? lol!

Ja en dag får Yvonne, vel også et svagt øjeblik. lol!

Alphahannen er tilbage og styrer slagets gang, men hvis en hun vælger at ville lege i modsat ende ( hvor en anden han holder til ), kan han åbenbart ikke magte opgaven endnu.

Hunnerne blev flyttet tilbage til de andre idag, da de var holdt op med at samle ungerne op, når jeg kom tæt på baljen.
Efter flytningen blev de skubbet lidt til, af de andre hunner, men efter et kvarters tid, var alt igen som normalt, nok mest grundet hannerne der stoppede det tøsefnidder. Very Happy

Den mindste hun, der kun er 12 cm, havde 21 unger i skuffen, ganske imponerende når man ser på ungernes størrelse. Shocked
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeMan 7 Jun 2010 - 16:35

puha - det er jo ligefrem dødens gab det der affraid

Jojo, bliver da mere og mere interesseret for hver lille ny oplysning, Thomas kommer med. Jeg er jo "desværre" blevet en af de der adfærdsfanatikere som i dag
lægger meget mere vægt på den slags, end jeg gjorde for 4 år siden, og nyder at læse indlæg som disse, der kan vække ens nysgerrighed, det er helt sikkert.

Jeg håber, at alle Jer der allerede har disse spændende fisk gående, også kan bruge alle Thomas' input. Læsningen kan måske medføre, at man får et helt andet
indtryk af de fisk man har gående. Jeg har ikke selv set en debat andetsteds i samme stil, og det er netop debattens karakter, det der har vagt min interesse.

Men alt dette til trods - så bliver der altså ikke plads til små tosa babyer her - FØR de blå/grønne (der har "kultstatus" her i hjemmet) er afgået ved døden. Satser
på jeg har ca. 3 år til gode med dem endnu, før de brænder ud, det siger statestikken i hvert fald.

Meen, så er jeg jo også meget tættere på Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 50057 alderen, og hvis sådanne "tosaer" holder i så mange år som I siger de gør, så har jeg dem jo til jeg er klar
til at få dette udseende What a Face og får brug for en 1 værelses med låg lol!

Tøsefnidder - ja hva' skulle hannerne dog tage sig til, uden den slags? Kede sig ihjel eller tæske løs på hinanden - det er helt sikkert Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 8 Jun 2010 - 9:54

Super fine billeder og herligt læsestof - tak for det sunny
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010 - 22:00

Godt nok har disse Kigomaer ikke de rene og mørkeblå farver, som Blue Zaire varianterne, men de har et fint farvespil i finnerne. Wink

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 52501558

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 32340969
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010 - 22:04

De er superfine Thomas cheers
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frontosa fight ( billedserie )
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Frontosa Burundi med æg
» Frontosa på ferie
» Frontosa; brugere og varianter
» hvad holder i sammen med frontosa??
» Iltrigt vand uden bobler og larm? (Frontosa)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Tanganyika - Fritsvømmer-
Gå til: