Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Har smidt alt mit frost ud

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 10:05

Ud med det lort.... mine to btn modul filtre har lige renset totalt. de var proppet med frost foder rester aka artemia og cyclops. føj det stank sindsygt ulækkert. være end kloak!!!!

Så fuck frost.... malawi blandingen + et par tetra crisp blandet i, er det optimale. og fiskenes maver er fine og ikke fede efter en frost fodring.

ville bare lige dele det bounce
Tilbage til toppen Go down
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Sv: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 11:09

der er også snak om at frost foder kan give bugvattersot,jeg bruder heller ikke frost foder
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Sv: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 12:23

Sciaenochromis skrev:
Ud med det lort.... mine to btn modul filtre har lige renset totalt. de var proppet med frost foder rester aka artemia og cyclops. føj det stank sindsygt ulækkert. være end kloak!!!!

Så fuck frost.... malawi blandingen + et par tetra crisp blandet i, er det optimale. og fiskenes maver er fine og ikke fede efter en frost fodring.

ville bare lige dele det bounce

Hmmm det lyder som overfodring,eller dine filtre ikke virker,har aldrig hørt folk have problemer med frostfoder.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Sv: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 15:35

Hmm - har heller ikke det problem her. Ikke engang efter, at der næsten ikke er nogle fisk tilbage i baljerne.

Fodre bare efter forholdene, få fisk lidt foder, uanset om det er flage eller frost. De skal jo være på dupperne under fodring,
og spise op i løbet af nul komma fem, ellers vil en del af maden havne i filtrene.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Sv: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 18:55

pga. vand flowet i akvariet (gad ik og slukke for mine pumper under fodring), så røg en del cyclops ind i pumpen og så er de jo alt for små. Det er grunden. Jeg overfodrede ik. Hehe...
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Sv: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 21:12

det problem har jeg aldrig haft. når jeg fodre med cyclops, plejer jeg ikke at spare..

allan
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Sv: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitimeOns 31 Mar 2010 - 21:44

Det er da fordi malawier er dumme Har smidt alt mit frost ud 16738 Har smidt alt mit frost ud 16738 de kan ikke finde ud af at spise den tilbudte mad Har smidt alt mit frost ud 589338 Har smidt alt mit frost ud 589338 Har smidt alt mit frost ud 589338
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har smidt alt mit frost ud Empty
IndlægEmne: Sv: Har smidt alt mit frost ud   Har smidt alt mit frost ud Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har smidt alt mit frost ud
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Frost foder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Foder-
Gå til: