Nå ja. Selvfølgelig
De går i 530´eren med River Stone moduler sammen med Geophagus sp. "tapajos red head", Mesonauta egregius, Mesonauta festivum, Cryphtoheros sajica og Uaru amphiacanthoides.
Æggene blev lagt i det store bundmodul til højre, og nu er familen flyttet op i indhakket på den kunstige rod ovenover.

De har fået godt med fred til at yngle, da Tapajos og sajica selv har travlt med at lege og rengøre (Tapajos helt ude til venstre op ad det store modul, og sacija inde i roden i midten af akvariet, og i roden i venstre side). Uaru og de to Mesonauta arter gør ikke det store væsen ud af sig, og ligner mere nogen, der venter på deres tilskud af andemad eller salat
Her i dag er der stadigvæk mange unger omkring forældrene, og det skyldes nok, at sajicaerne er fuldt optaget, da de ellers er hurtige nok til at snuppe dem.
De bliver fodret ret alsidigt:
Tropical - Malawi
OSI - Cichlid Flakes
OSI - Brine Shrimp flakes
OSI - Spirulina pellets, medium
OSI - Cichlid pellets, small
OSI - Sinking Shrimp Pellets
OSI - Spirulina flakes
OSI - Marine flakes (pga. hvidløg)
TetraPro Crisps
TetraPro Colour Crisps
Jeg er ikke klar over, om de æder andemaden og salaten, som de også får 2-3 gange om ugen, eller om de spytter det ud hver gang. Det er ikke til dem, det er tilsigtet, så derfor har jeg ikke fulgt med på den konto
Jeg er fanatisk omkring nitrat, og der bliver fodret godt igennem, så jeg skifter nok 40% af vandet hver uge..... går der 1½ uge, kan jeg se det på fiskenes adfærd, så fodringsmæssigt får de, så hatten passer.