Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Aulonocare malauna

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

Aulonocare malauna Empty
IndlægEmne: Aulonocare malauna   Aulonocare malauna Icon_minitimeMan 8 Feb 2010 - 16:42

Hej er der nogle der har billeder af Aulonocare malauna syntes virkelig at den er supper flot men hvilken type er det
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Aulonocare malauna Empty
IndlægEmne: Sv: Aulonocare malauna   Aulonocare malauna Icon_minitimeMan 8 Feb 2010 - 17:06

Jeg fik desværre aldrig taget billeder af den. Jeg mener, at det er en stuartgrati type. Dvs den lever på sand.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Aulonocare malauna Empty
IndlægEmne: Sv: Aulonocare malauna   Aulonocare malauna Icon_minitimeTirs 9 Feb 2010 - 22:30

Ole da - kom nu ind i kampen Aulonocare malauna 45819 Det var jo dig der anbefalede os dem til vores Virgatus, vi tror snart du har brug for den rollator smiley Kiwa længe har ønsket. Aulonocare malauna 2948 Aulonocare malauna 16738 Aulonocare malauna 16738

Bent: Det er en stuartgrati type men en fredelig huleleger. Desværre har vi ingen billeder på denne puter - og den gl. skal geninstalleres en af dagene. Vi skal første til at pakke ude og jeg aner ikke hvilken flyttekasse alle programmer ligger i Aulonocare malauna 107245 Aulonocare malauna 212694 No
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Aulonocare malauna Empty
IndlægEmne: Sv: Aulonocare malauna   Aulonocare malauna Icon_minitimeOns 10 Feb 2010 - 20:17

Jeg fyrer så meget fis af til daglig, så jeg kan jo ikke huske halvdelen af, hvad jeg bilder folk ind Aulonocare malauna 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Aulonocare malauna Empty
IndlægEmne: Sv: Aulonocare malauna   Aulonocare malauna Icon_minitimeOns 10 Feb 2010 - 20:39

Tom og Jane, glem det lol!

Det er en tabt sag. Oles nye fisk, tager alt for megen opmærksomhed og hjernekapacitet til, at han overhovedet kan huske, at han måske på et tidspunkt, har sagt noget
klogt omkring Malawi Aulonocare malauna 91416 Aulonocare malauna 589338 Aulonocare malauna 45819 Men med den succes rate, han render rundt med pt. er det måske forståeligt nok, altså at det er en tabt sag drunken

Vi må bare sætte vores lid til brugerne herinde, og vente til I har fået pakket ud, og fået den gamle "puter" frem, så vi kan se hvad det er Bent efterlyser. cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





Aulonocare malauna Empty
IndlægEmne: Sv: Aulonocare malauna   Aulonocare malauna Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aulonocare malauna
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aulonocare Iwanda

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Malawi - Fritsvømmer-
Gå til: