Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 vinter Vejr

Go down 
+9
Kiwa
Elund
peter hp
Tom & Jane
T.Hytting
FinnB
Gerner
Unimati
stausholm
13 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 19:07

Dælme flot arbejde Ole. Kan du mærke at mullerne er blevet større, eller gør det bare pokkers ondt lige nu?. Hatten tages af herfra, i dyb vinter Vejr - Page 2 14197 for
den udgravning.

Min cykel og jeg hader også sne som pesten. Den er kun velkommen når vi har fri, og når vi ikke skal bevæge os udenfor en dør. Leverancer til og fra huset må dog
sikres, så skrald kan komme væk og post komme ind. Men kors hvor er det på en eller anden facon nogle smukke billeder I viser, uanset hvor handicappet vi bliver,
så er det et smukt syn.

Håber du får bragt de ventede varer helt til dørs Ole. Har dog læst at Hobro centrum har været helt afspærret, det er godt nok slemt I en stor del af det Jyske område.

Her gruer jeg for tøvejr, for så begynder det at dryppe ind i stuen igen, og spande skal sættes op flere steder, endda ovenpå vores 960 L akvarie - suk. Gid det var
sommer og 25 grader varmt, med høj sol.

Pas på Jane, han finder sgi' bare på, at I skal hjælpe til med at grave sortimentet fri, hvis I tropper op. lol!

Det hjalp gevaldigt på de røde krydser Peter. Ja når man er barn, er der selvfølgelig intet så skønt, som den bedste kælkebakke i verdenen. Dejligt billede.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 19:44

Jamen der er nok heller ingen fare for at vi når dernede i åbningstiderne. Der er lige en lille grusvej der skal graves fri først - kun ca. 300 m. med en ordentlig snedynge og ca. 70 cm en stor del af vejen pale

Godt der kommer en rendegraver os til undsætning. vinter Vejr - Page 2 455281

vinter Vejr - Page 2 Vinter2010004mail

Der blev dømt hjemmearbejdsdag hos os.

vinter Vejr - Page 2 Vinter2010002mail
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 19:59

Fantastiske billeder og dejligt med muligheden for, at tage en hjemmearbejdsdag.

Ja, her er en rendegraver vist påkrævet, hvis man skal graves fri. Den dur ikke med kun 2 arme, og en skovl/sneskraber lol!

Men sikke en udsigt/natur i er omgivet af, er slet ikke misundelig.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 20:15

Heldigvis havde jeg computeren med hjem og Tom fik noget sendt så vi kunne begge være lidt aktive udover at skulle plove os igennem til vores hus fra det vi låner i den sidste del af byggeriet.

Vi er nødt til at flytte hjemmefra mens håndværkerne ordner det sidste del, blandt andet med renovering af den gl. del af huset.

vinter Vejr - Page 2 Vinter2010010mail

Bare det at hente brænde de få hundrede meter i trillebør var nok så det med at rydde vejen var lidt uoverskueligt.

Du kan da bare starte cyklen til sommer for at se hvordan dine fisk kommer til at bo. cheers så kunne cyklen også tage turen de ca. 2 km til Vesterhavet.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 20:19

Øhhhh..... nej. Jeg er ikke kommet til varesortimentet endnu, men der er vel ikke andet for end at tage badetøjet og snebrillerne på, og så kaste sig ud i
snebølgerne, hvis jeg skal have fat i noget vinter Vejr - Page 2 2948

Den bette vej kunne Yvonne da tage i et snuptag..... det er da ik så galt vinter Vejr - Page 2 16738
Det postive er, at der er så flot oppe ved jer, så herregud om I skulle sne inde i et par uger. I kan vel æde fiskefoder, hvis det går helt galt? Very Happy

Hvis I har planer om at dukke op i den "officielle åbningstid", så har I nu ik så travlt..... det er først på lørdag fra 10-16 lol!

Det er rigtig surt, at have huller i taget Yvonne..... de håndværkere må da snart tage sig sammen, og få gjort dagens gode gerning. Ellers må du sende dem over
til Jylland, så de kan se, hvordan man får lavet noget vinter Vejr - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 21:03

Hvor er der smukt oppe ved jer Tom & Jane, men en sneskovl rækker ikke langt der. Smile

Efter 3 timer hvor en morgenskraber har fået en helt ny betydning,og med sne der igen på nuværende tidspunkt vælter ned,
har jeg valgt at smide håndklædet i ringen.
Vejrguderne vandt denne omgang. vinter Vejr - Page 2 107245
Det nytter ikke noget at skovle, så jeg går i vinterhi nu, og står først op når solens stråler rammer mig igen, så hyg jer så længe. lol!
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 21:14

Hej Thomas

Det var også det vi valgt. lol!

@Ole: Det med at skulle spise fiskefoder - kommer heldigvis ikke på tale. Når man bor helt derude hvor kragerne vender er man nødt til at være forberedt.
En kvart kalv i fryseren gør underværker + diverse alm. købmandsvarer gør at vi ikke kommer til at gå sulten i seng. Very Happy og det gør fiskene så heldigvis heller ikke. vinter Vejr - Page 2 95018
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 21:31

Unimati skrev:
Nu har Stausholm bare at få hentet det termometer vinter Vejr - Page 2 2948
he he Ole.. det var i går jeg skulle bruge det lol!

hvor meget sne har i fået i dag rundt omkring ? i Århus er der faldet 4 cm. (hvis vi er heldig)

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 23:40

Tom & Jane skrev:

@Ole: Det med at skulle spise fiskefoder - kommer heldigvis ikke på tale. Når man bor helt derude hvor kragerne vender er man nødt til at være forberedt.
En kvart kalv i fryseren gør underværker + diverse alm. købmandsvarer gør at vi ikke kommer til at gå sulten i seng. Very Happy og det gør fiskene så heldigvis heller ikke. vinter Vejr - Page 2 95018

En kvart kalv? Så er der da ik noget til dig Jane vinter Vejr - Page 2 45819 vinter Vejr - Page 2 45819 vinter Vejr - Page 2 45819

stausholm skrev:
Unimati skrev:
Nu har Stausholm bare at få hentet det termometer vinter Vejr - Page 2 2948
he he Ole.. det var i går jeg skulle bruge det lol!

hvor meget sne har i fået i dag rundt omkring ? i Århus er der faldet 4 cm. (hvis vi er heldig)

allan

Ja, det er bare typisk. Nu rydder jeg 50 meter vej for kun din skyld, og så gider du ik engang komme forbi. Århusianere..... jer har vi ikke været heldige med vinter Vejr - Page 2 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 23:47

Unimati skrev:
Århusianere..... jer har vi ikke været heldige med vinter Vejr - Page 2 2948
Øhh er du ikke selv fra Århus vinter Vejr - Page 2 95018

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 6 Jan 2010 - 23:49

Nope. Jeg er fra Langå, men Rikke er fra Århus, så jeg siger igen; Århusianere..... jer har vi ikke været heldige med vinter Vejr - Page 2 2948

Jeg har dog boet i Århus/Stautrup i en 3 års tid, men jeg flygtede igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 16:46

DET TØR!!!!!!!! Ja, for sørensen da osse..... sneen forsvinder cheers cheers cheers cheers

Krydse, krydse fingre for at det bliver ved...... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 17:09

Her vælter sneen ned igen vinter Vejr - Page 2 107245 vinter Vejr - Page 2 107245
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 17:51

Hej Ole

Du skal ikke glæde dig for tidlig, det smelter men kan ikke kom helt væk, så fryser det igen.

Så skal vi have skøjterne frem vinter Vejr - Page 2 212694
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 17:56

her er der sku ikke meget sne tilbage..

allan
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 18:26

stausholm skrev:
her er der sku ikke meget sne tilbage..

allan

Bare rolig Allan,vejrprofeterne har lovet nyt i næste uge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 19:57

Her er der snestorm vinter Vejr - Page 2 704381 JEG HADER DEN SNESKOVL der står udenfor og venter på mig vinter Vejr - Page 2 107245
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 21:12

Jep..... nu er det hele bare ren is vinter Vejr - Page 2 107245 vinter Vejr - Page 2 107245 vinter Vejr - Page 2 107245
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 21:50

Det vil sige at du ikke har gravet den baggrund ud vi skulle se ?, det har jo været tø vinter Vejr - Page 2 95018

Hvad får du tiden til at gå med ?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010 - 22:39

Årh hvad.... ostemad vinter Vejr - Page 2 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010 - 21:59

Så kommer der da godt nok en byge sne ind over Roskilde her til aften Shocked scratch
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 14:44

Holder det for helv... i sa... da aldrig op, lol! sådan ser det ud i Vendsyssel idag, sneen vælter ned.

Mon man skal ud ogg rense havebordet, lol! inden det braser sammen








Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 15:11

Stakkels bord lol!

Jeg troede ikke, at man decideret kunne HADE sne.... men det kan man vinter Vejr - Page 2 704381
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 15:44

ja Ole, jeg tror der er næsten en meter sne på bordet

Man kan sagtens hade sne, nu er det nok lol!
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 16:01

Hade sne????? no way det er da skide flot cheers














men det er meget upraktisk lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 16:06

Upraktisk.... my ass. Det er skide irriterende lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 16:26

Nå... det trækker jeg tilbage igen. Pga. sneen kommer der ikke særlig mange kunder, og derfor kan jeg jo lige så godt tage billeder af fiskene. I den forbindelse opdagede jeg begyndende hvide pletter i et akvarie, så behandlingen kan startes tidligt Very Happy

Sne er åbenbart ikke kun skidt så vinter Vejr - Page 2 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 18:07

hellere sne end regn vinter Vejr - Page 2 640970

allan
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 18:18

stausholm skrev:
hellere sne end regn vinter Vejr - Page 2 640970

allan


Regn skal ikke skovles væk, ligger ikke i vejen, og man skal ikke vente på sneploven, før man kan bevæge sig ud i trafikken. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 19:28

Hold fast nogle vilde billeder Peter.

Utroligt smukt, men knaldhamrende upraktisk, irriterende, og ja jeg kan ikke komme på flere uterligheder omkring de små hvide fnug.

Jovist vil vi da gerne se lidt heftig sne, i ny og næ, men fame ikke i flere måneder i træk. Det tager jo pippet totalt fra almindelige borgere, der skal skovle skidtet væk.

Her tæsker det også afsted, med fygning og småbitte onde "isting", og selvom de er rigtig onde, har jeg andre og vigtigere bekymringer ligenu, pga. en pludselig opstået
krise i vores Trigla akvarie, så den har stået på masivt vandskift efter en hel nats bekymring, bare for at se om jeg kan redde staklen, der åbenbart har fået en massiv
hjerneblødning, og forsøger at tage livet af sig selv vinter Vejr - Page 2 704381
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





vinter Vejr - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vinter Vejr   vinter Vejr - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vinter Vejr
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Kaffebaren-
Gå til: