Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Jule besøg

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeOns 30 Dec 2009 - 19:01

Hej Ole

Tak for et hyggelig snak i dag, men nu er du den eneste forretningsdrivende der pakker varerne så godt ind så kunderne ikke kan se dem Wink

Vi kom også lige til at snakke om der manglede lige noget i dag ............... Rolling Eyes

Hvad blev der af de der panser maller du skulle have fra Bo Question Question Dem havde vi glædede os til at se, scratch man kunne jo aldrig vide om vi skulle have købt lidt af dem hvis du nu havde fået nogen vi kunne være faldet for bounce

Ligesom dig har vi et par akvarier der står på standby lol! dog er vores til at kom til Jule besøg 95018
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeOns 30 Dec 2009 - 20:02

Ja, det er ingen sag at opretholde et stort varelager, når man gemmer varerne for kunderne Jule besøg 16738 Jule besøg 16738

Mallerne? Hmmmm.... tjaaaaa.... nå ja jov deeeet. Jeg holder stadigvæk kaffen varm til Bo, men det kan sq være, at alligevel sad fast i snedriven lørdag den 26. december...... I dunno Jule besøg 2948

Hvad siger du Bo? lol!

Men ja... det var som sædvanligt hyggeligt med et bette besøg, og lur mig, om I i længden ikke bliver glade for, at jeg gemmer nogle af mine ting væk, så I ender ud med det, I helst vil have Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeOns 30 Dec 2009 - 20:28

Jo, det gør vi helt sikkert. vi finder helt sikkert det vi vil have.

Men du gemmer det godt Jule besøg 305101

Håber at det kan være at vi ikke skal høre om sne, resten af "næste" år, for så bliver det s.. et langt år Jule besøg 212589
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeOns 30 Dec 2009 - 21:17

Ja, det er faktisk ret imponerende at kunne gemme to baggrunde på 260x70 cm uden at jeg selv kan komme til dem Jule besøg 16738

Jeg hører også til dem, der hader sne..... Foråret må meget gerne snart komme cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 14:28

Tsk,tsk,tsk.

En forhandler der gemmer varerne for både kunder og ham selv, og så ikke har fået fine panserbasser hjem. scratch

Ham har vi sgi' da ikke været heldige med Jule besøg 16738 Jule besøg 16738 Jule besøg 16738

Godt nytår til Jer alle - håber I finder det I mangler Jane.

Måske ham der forhandleren har fået røde ører, og får tingene gravet frem til i morgen???
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 14:37

Nu skal det ik lyde som en dårlig undskyldning Yvonne, men enhver kan sælge en baggrund..... kunsten er jo at sælge en baggrund, som man er sikker på, kunden er glad for om lang tid. I det her tilfælde er jeg næsten 100% sikker på, at Tom & Jane på et tidspunkt vil fortryde, hvis de købte Kisar baggrunden, og det er ingen parter jo tjent med...... Det er nok derfor, jeg ikke har fået den gravet frem. Var jeg overbevist om, at Kisaren var det rigtige valg, så havde jeg naturligvis fundet den frem Wink

.... men bare kald mig doven. Jeg kan tage det lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 15:31

Ja, dovenskab eller ej, så er det et udslag af rigtig god kunderådgivning Jule besøg 14197

Men du kan slet ikke tåle al den ros, du har fået siden d. 5/6-2009, så derfor mobber vi dig, så du ikke kommer til at lide af storhedsvanvid lol!

Ser frem til et nyt år med ligeså megen inspiration, som halvdelen af 2009 bød på og især, at høre mere om Tom og Janes nye projekt, og se den
nye baggrund de får installeret.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 15:59

Tja.... nu skal han ikke have for meget ros Jule besøg 81940 Ole skal have lidt Jule besøg 212589 i stedet for. Det var jo mening at vi vil se den Kisar baggrund op i den størrelse som vi skal brug for at tage den endelig beslutning. Godt nok er vi mest hooket på den anden baggrund, men det vil have været interessant at se flere muligheder. Jule besøg 107245 Så kunderådgivning ved vi nu ikke rigtig.

Dog kan vi godt forstå at Ole ser frem til forårets komme så han kan finde sine varer igen Jule besøg 45819 for han gemmer dem rigtig godt. Jule besøg 16738 Jule besøg 16738 Jule besøg 16738
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 16:19

I skal nok få set den baggrund... no worries Jule besøg 2948

Der går jo alligevel 3-4 måneder, inden den anden kommer, så mon ikke, at sneen er smeltet inden da, så I kan se Kisaren? Det håber jeg da.... ellers går vi da hen og får en vinterdepression Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Jule besøg Empty
IndlægEmne: Sv: Jule besøg   Jule besøg Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jule besøg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen
» Et lille besøg ved klaus holm forleden aften :)
» Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Kaffebaren-
Gå til: