| | Velkommen til Unimatis Forum | |
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Unimati Admin

Antal indlæg: 2252 Join date: 05/06/09 Age: 34 Geografisk sted: Hvornum, Hobro
 | Emne: Velkommen til Unimatis Forum Fre 5 jun 2009 - 22:57 | |
| Hej, og velkommen til Unimatis Forum.
Her vil vi forsøge at lave et forum, hvor vi kan tale frit om vores hobbyer. Da vi lige er gået i gang, vil der løbende komme ændringer/opdateringer, og du er mere end velkommen til at komme med ris/ros og gode ideer.
Vi håber, at du vil få mange gode og hyggelige timer til at gå herinde. Vi vil ihvertfald gøre vores bedste for, at du føler dig velkommen, og har lyst til at bidrage til debatten.
Med venlig hilsen Rikke Friis & Ole Pedersen, Unimati |
|
 | |
Kiwa

Antal indlæg: 887 Join date: 07/06/09 Age: 48 Geografisk sted: Gladsaxe (KBH området)
 | Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Tors 10 jun 2010 - 15:11 | |
| |
|
 | |
Unimati Admin

| Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Tors 10 jun 2010 - 18:27 | |
| He he. Jeg havde også glemt "fødselsdagen". Pyha jeg skal have fundet mange nye smileys, hvis antallet skal stige lige meget hvert år  _________________ Mvh Ole Unimati
|
|
 | |
Gerner

Antal indlæg: 611 Join date: 08/06/09 Age: 52 Geografisk sted: det mørke jylland 8600
 | Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Fre 11 jun 2010 - 13:51 | |
| |
|
 | |
Kiwa

Antal indlæg: 887 Join date: 07/06/09 Age: 48 Geografisk sted: Gladsaxe (KBH området)
 | Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Fre 11 jun 2010 - 14:26 | |
| Haha. Ja jeg har luret de 2 nye, men kan ikke få den der med billederne til at virke. Når jeg laver Preview ser teksten uendelig lille ud  måske det virker efter man har postet indlægget. Vi får se. Tak igen i hvert fald. for et godt forum. Vi skal nu nok i det nye år, finde nye udfordringer til dig Ole. Vi kan jo ikke ha' at du går helt i stå  Edit: Den virkede så ikke - kan ikke få teksten til at stå ligeså stor som Gerner plejer at vise  så gider jeg altså ikke bruge den, selvom den er rigtig god. Mine øjne er blevet for gamle til at læse så små bogstaver  |
|
 | |
Unimati Admin

| Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Fre 11 jun 2010 - 23:42 | |
| Jeg stjæler med arme og ben Gerner Det var to gode smileys..... troede jeg, men når gamle Yvonne ikke kan se dem, så er det jo lidt ligegyldigt  _________________ Mvh Ole Unimati
|
|
 | |
Unimati Admin

| Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Fre 11 jun 2010 - 23:48 | |
| Men lad os se, hvad det næste år bringer af underlige ting her på forummet. Ideer har jeg egentligt nok af, men det er meget svært at få sat i struktureret orden. Vi er jo ikke så mange, der aktivt skriver herinde, så nogle tiltag omkring "artsbeskrivelser" og ligende er jeg lidt bange for vil falde til jorden, som noget halvbegyndt/halvt underligt noget, men det ved jeg ikke? Hvis folk har nogle ideer, så post dem endeligt. _________________ Mvh Ole Unimati
|
|
 | |
Kiwa

| Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Tors 9 jun 2011 - 20:15 | |
|  Tjaah - så gik der vupti endnu et år, og et nyt forsinket til lykke til forummet skal lyde herfra. Denne gang er lykønskningen kun overskredent med sølle 4 dage fra min side Målet er om nogle år, at det bliver muligt for mig at ramme den rigtige dato for min lykønskning. Pøj pøj til Rikke og Ole med de spændende nye udfordringer og den nye "biks", og god vind til forummet i det næste år  PS. Hvad er der lige sket for indsættelsen af smilies  Før i tiden kunne de indsættes midt i en tekst efter for godt befindende. Nu bliver de automatisk smidt til sidst i indlægget uanset hvor stor umage man gør sig med at placere dem stratetisk korrekt rundt omkring i teksten. Pizz irriterende Ole. Du må have lavet et eller andet programmeringsmæssigt du ikke har styr på, indenfor de sidste par måneder |
|
 | |
Unimati Admin

| Emne: Re: Velkommen til Unimatis Forum Fre 10 jun 2011 - 20:31 | |
| Hold da op som tiden flyver. Vi har været i gang i 2 år, og folk skriver stadigvæk herinde...... vi har ikke noget liv Takker Yvonne med den nye biks. Jeg er ved at sætte mig ind i selskabsfisk og alt muligt andet.... Æ er vist ude på dybt vand her, men hva.... bare der er styr på det til august, så går det nok. Jeg skal nok lade være med at belemre jer om "non-cichlider" herinde Vedr. smilies, så er det en generel ændring af forumotion foraerne, og det kan jeg ikke gøre noget ved.... jeg har ikke pillet i kodningen i 100 år pga. manglende tid Der skal ske et eller andet nyt og spændende herinde, så folk må meget gerne gå i tænkeboks og komme frem med noget, de mangler _________________ Mvh Ole Unimati
|
|
 | |
| | Velkommen til Unimatis Forum | |
|