Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Transport af fisk?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Transport af fisk? Empty
IndlægEmne: Transport af fisk?   Transport af fisk? Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 0:35

Hejsa

Smider lige endnu en tråd.... hehe.

Jeg skal hente en 10 fisk i morgen i Ålborg. Jeg bor i vejle. Det tager ca. 2½ time, hver vej. Kan de holde til det i en pose med luft eller skal jeg have sådan en luft flamingo kasse med, som fiskene kan blive smidt ned i? Måske de har det hos styr på dyr?

/S.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Transport af fisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Transport af fisk?   Transport af fisk? Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 1:03

En pose er helt fint Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Transport af fisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Transport af fisk?   Transport af fisk? Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 1:31

oki doki... :-)

hvor længe, sådan ca. kan de være der i, hvis vi siger der er 4 fisk pr. pose?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Transport af fisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Transport af fisk?   Transport af fisk? Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 1:42

Jeg mener, at Styr På Dyr pakker fisk med ren ilt, og kan de holde varmen, kan de transporteres i ungefähr 48 timer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Transport af fisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Transport af fisk?   Transport af fisk? Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 12:47

Sciaenochromis skrev:
Hejsa

Smider lige endnu en tråd.... hehe.

Jeg skal hente en 10 fisk i morgen i Ålborg. Jeg bor i vejle. Det tager ca. 2½ time, hver vej. Kan de holde til det i en pose med luft eller skal jeg have sådan en luft flamingo kasse med, som fiskene kan blive smidt ned i? Måske de har det hos styr på dyr?

/S.

fiskene er da nok ligeglade med at du har 2½ time hver vej,de skal jo kun med den ene lol! Hvis de er store vil jeg nok foretrække en i hver pose ,ellers to i hver.
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Transport af fisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Transport af fisk?   Transport af fisk? Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 14:13

Gerner skrev:
Sciaenochromis skrev:
Hejsa

Smider lige endnu en tråd.... hehe.

Jeg skal hente en 10 fisk i morgen i Ålborg. Jeg bor i vejle. Det tager ca. 2½ time, hver vej. Kan de holde til det i en pose med luft eller skal jeg have sådan en luft flamingo kasse med, som fiskene kan blive smidt ned i? Måske de har det hos styr på dyr?

/S.

fiskene er da nok ligeglade med at du har 2½ time hver vej,de skal jo kun med den ene lol! Hvis de er store vil jeg nok foretrække en i hver pose ,ellers to i hver.

hahaha.... det er rigtigt gerner, det er sgu kun den ene vej. Men jeg skal lige forbi Ole i hobro på vej hjem og noget familie i mariager. Så det bliver nok til en 5-6 timer i alt. Tager to stk. luft tætte flamingo kasser med, så de kan holde varmen også.

Fiskene jeg køber er:

2.3 Placidochromis electra "Likoma" F1
2.3 Protomelas taienolatus "Namalenje" Fx

(måske)
2.3 Protomelas sp. "steveni taiwan" Taiwanee Reef F1

Er der ikke noget med at taienolatus og steveni taiwan ikke må gå sammen pga. de kan krydse eller er det fenestratus?

Det er alle sammen ungfisk og er ikke størrer end 4-7 cm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Transport af fisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Transport af fisk?   Transport af fisk? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Transport af fisk?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nye fisk
» fisk dør i 1120L
» Fisk i filteret
» fisk gisper
» Mine nye fisk

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Malawi-
Gå til: