Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.

Go down 
+6
Tom & Jane
Lars
Kiwa
Gerner
Sciaenochromis
Unimati
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.   Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009 - 0:15

Lidt nye billeder af beboerne:

Acarichthys heckelii


Mikrogeophagus altispinoza


Biotodoma cupido


Heros sp. "rotkeil"


Laetacara curviceps
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.   Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009 - 1:58

nårrghhhhhh den er fin den Mikrogeophagus altispinoza... skal konen ik lige se, for så vil hun have omlagt til amerikaner Razz
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.   Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009 - 20:10

det er nogle vildt flotte fisk Ole.... men vil Heros ikke på sigt æde alle dine planter??? har både haft uaru og heros hver for sig. og de æd selv anubias.... de stod flotte en stund. men på en nat var de pelset helt ned til risom.....jeg fodrede dem endda med grøntfoder, salat etc... men de sku lige smage alligvel....
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.   Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009 - 20:48

Hun har god smag, din bedre halvdel Lucien Very Happy

Hej Steen

Uaru æder alt, hvad der er grønt.... det erfarede jeg selv, da de pelsede 10 gigant vallesneria på en nat Crying or Very sad

Heros er lidt mere finurlige...... de straffer akvaristen, der ikke kan holde sine planter friske og sunde. Det er ihvertfald min erfaring. De holder snitterne fra de sunde planter, men begynder en plante "at falde hen", så æder de den med det samme, selv om de får grønt tilskud i foderet. Hvis du falder over gamle debatter omkring Heros og planter, hvor jeg har været med i, så skriver jeg også, at mine altid åd planterne.... nu har jeg så fundet ud af, at det var fordi jeg ikke kunne holde planterne sunde og friske, for problemet har jeg ikke længere cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.   Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 17:11

Unimati skrev:
Hun har god smag, din bedre halvdel Lucien Very Happy ............

hahaha!

Jamen så får du alle mine malawier i bytte. Så skal jeg have samme antal amerikanere og lidt trærøder og planter.

Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 515631
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.   Omlægning af 720 L malawi til sydamerika. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Omlægning af 325 L Kisar fra malawi til Amerika.
» Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.
» Omlægning af 900 L.
» 530 liter sydamerika/planteakvarie
» Sammensætning af sydamerika cichlider til ny 1120 l balje

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Inspiration :: Akvarier-
Gå til: