Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 klasse fisk fra vendsyssel igen igen

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 19:58

langt om længe fik jeg hentet mine fisk, og når jeg nu gerne ville have tropheus igen kan de for mig kun hentes et sted. Jeg var jo så heldig at Peter jo så havde dejlige ikola som jeg kunne få en slat med hjem af. Udover Ikola var der også en masse andet kræs som der kommer lidt billeder af her.
klasse fisk fra vendsyssel igen igen Hpduboisi2

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Hpikola

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Hpikola2

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Hpdamasoni2

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Hpkasakalave2e


Det her billede er jeg selv helt væk i, det er satme godt hvis jeg da selv skal sige det ha ha lol!
klasse fisk fra vendsyssel igen igen Hpkazumba1

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Hpkazumba2

Tak for en hyggelig dag Peter, hils endelig Lene og sig tak for mad. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 20:53

Super fede billeder og rigtig rigtig smukke fisk klasse fisk fra vendsyssel igen igen 965522 klasse fisk fra vendsyssel igen igen 965522 held og lykke med dem Rasmus klasse fisk fra vendsyssel igen igen 455281 klasse fisk fra vendsyssel igen igen 455281
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 21:58

Tak i lige måde Rasmus, du har da ikke helt glemt, hvordan der skal tages billeder Smile
Tilbage til toppen Go down
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 22:03

nej det kan vidst godt gå, der er endnu flere men dem gemmer vi til en anden god gang

fiskene er kommet i deres nye hus, og indtil videre går det fint de er ikke sky, de tuller rundt i en stor flok langs ruden med 3 pænt farvede fisk bagved. lol!
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeMan 7 Sep 2009 - 16:32

Nåååå hvaså, er de faldet til ro ?
Tilbage til toppen Go down
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeMan 7 Sep 2009 - 17:45

Ja det synes jeg faktisk, de ser ud til og gå fint. Der er en, nok en han som koster rundt med de andre men det ordtner sig nok.
Der flere af dem som allerede farver fint, de har også en fin størrelse tror sku de største nærmer sig 6-7 cm.
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeMan 7 Sep 2009 - 17:59

Dejligt at høre, de går godt, 6-7 cm det tror du vel ikke, så var de satme da alt for billige lol!
Tilbage til toppen Go down
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitimeMan 7 Sep 2009 - 18:54

Ha ha den er god med dig, det er nu heller ikke ret mange en 4-5 stykker vil jeg tro, nok tættere på 6 end på 7 lol!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





klasse fisk fra vendsyssel igen igen Empty
IndlægEmne: Sv: klasse fisk fra vendsyssel igen igen   klasse fisk fra vendsyssel igen igen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
klasse fisk fra vendsyssel igen igen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» igang igen
» sandsild igen
» Katteejer igen efter 24 år
» Også jeg er kommet i gang igen :lol:
» No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Fotografering-
Gå til: