Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Et par nye billeder.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 17:26

Her er et par forsøg, der er taget i dagslys, og med flash og snavs på ruderne. Embarassed
Kameraet er et Nikon D70S med et standardobjektiv 18-135mm.
På alle billeder er det indstillet på A, blænde 5,6, iso 250, og 135mm, med fokus kun på det interessante objekt ( fisken ) Smile
Kritik og gode råd er yderst velkomne, da de er taget for at lære noget.


Først et par stykker af en sandsild på ca 5 cm.


Et par nye billeder. Princess1y

Et par nye billeder. Princess2l

Og en L177

Et par nye billeder. L1771
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Sv: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 17:47

De er da bleve rigtig gode er især vild med det hvor mallen er på.

du vinder da snart et håndklæde tongue Et par nye billeder. 16738 Et par nye billeder. 16738 Et par nye billeder. 16738 Et par nye billeder. 16738
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Sv: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 18:12

Gerner skrev:
De er da bleve rigtig gode er især vild med det hvor mallen er på.

du vinder da snart et håndklæde tongue Et par nye billeder. 16738 Et par nye billeder. 16738 Et par nye billeder. 16738 Et par nye billeder. 16738

Hehe ja det håndklæde du omtaler, har jeg jo teoretisk set vundet Gerner, men den rette vinder fik det i sidste ende, personligt finder jeg også hans billede bedre end mit:lol:
Måske tager du det næste håndklæde. cheers
Tilbage til toppen Go down
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Sv: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 20:00

Det er altså fine billeder hytting du kan nok svinge en kanon lol!

er det Red princess de sild ?

Jeg synes genrelt det er svært og fotografere sild, ved ikke hvorfor gad vide om det er noget med deres form og deres tit meget skinnende krop der gør det
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Sv: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 20:36

rasmus v skrev:
Det er altså fine billeder hytting du kan nok svinge en kanon lol!

er det Red princess de sild ?

Jeg synes genrelt det er svært og fotografere sild, ved ikke hvorfor gad vide om det er noget med deres form og deres tit meget skinnende krop der gør det

Til det fristes jeg til at bruge en retrokommentar " det sagde hun også igår " Very Happy , og ja det er nogle red princess i str. small.

Jeg kan nikke genkendende til det du skriver angående billeder af sild, jeg har også skudt mange billeder af sådan nogle, med formodning om at det var et okay billede, indtil de kom på skærmen. Et par nye billeder. 305101
Det samme gælder billeder af Benthochromis der ikke farver, men det er jo også både samme farve og til dels form, som på en sandsild.


Sidst rettet af T.Hytting Søn 6 Sep 2009 - 21:12, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Sv: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 20:56

Nåee ja Thomas det havde jeg glemt,du må jo glæde dig over det du har vundet men ikke ejer Laughing
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Sv: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitimeSøn 6 Sep 2009 - 21:14

Gerner skrev:
Nåee ja Thomas det havde jeg glemt,du må jo glæde dig over det du har vundet men ikke ejer Laughing

Jeg kan nå det endnu, jeg har da billeder af Mobaerne, som de endnu ikke har set derovre. lol!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et par nye billeder. Empty
IndlægEmne: Sv: Et par nye billeder.   Et par nye billeder. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et par nye billeder.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen
» Victoria billeder
» Test af billeder.
» Opbygning af filter i pumpetårne på 900 liters akvarie, hvordan
» Lidt billeder af min 530 L

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Fotografering-
Gå til: