Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Skrøne eller sandhed?????????

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Skrøne eller sandhed????????? Empty
IndlægEmne: Skrøne eller sandhed?????????   Skrøne eller sandhed????????? Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 17:27

Ja nu vil jeg gerne høre hvad i siger,jeg har set nogle forhandlere sælger Fiskeæg som frostfoder,det snakkede jeg med en anden akvarist om,og han påstod at det måtte man aldrig bruge,fordi så ville fiskene æde deres egne æg når de parrede sig.

Er det en sandhed med modifikationer eller ??????????? lad mig høre jeres meninger og erfaringer.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Skrøne eller sandhed????????? Empty
IndlægEmne: Sv: Skrøne eller sandhed?????????   Skrøne eller sandhed????????? Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 18:26

Jeg har ikke selv de store erfaringer, men har en gang tilbudt vores fisk frisk rogn (kan ikke huske hvad det var fra) og fiskene var helt vilde med det. Ingen af vores fisk gik af den grund i panik når der blev leget efterfølgende, og åd de æg der blev smidt.

Men måske er muligheden tilstede hvis man kontinuerligt fodrer med rogn frisk eller frossent?

Har dog en gammel gruppe P. electra som engang i 2007 lærte, at æde alt hvad der blev smidt af egne æg under leg Skrøne eller sandhed????????? 107245 hvilket sikkert er årsagen til, at vi ikke efterfølgende har haft skuffe på dem. Men det var længe før de fik lov at smage den friske rogn, så det tilskriver jeg ekstrem dårlig opdragelse Skrøne eller sandhed????????? 152583
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
 
Skrøne eller sandhed?????????
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Baggrundsfilter eller HMF
» Varmelegeme......... Ja eller nej
» Engangskattetoiletter - til hotelopholdet eller sommerhuset
» Makrel eller spotted?
» Fra akvarie til skov sø eller....?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Foder-
Gå til: