Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lotte




Antal indlæg : 14
Join date : 09/08/09

Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Empty
IndlægEmne: Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider   Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Icon_minitimeTirs 18 Aug 2009 - 12:32

Jeg er som før skrevet herinde kommet frem til at jeg har 2 flotte røde juvel cichlider, nu med yngel Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider 211905 Trods de skulle være nogle hissige fisk, har jeg besluttet med for at beholde dem, da de pt. går sammen med socoloffier, som de trods de yngler, lader være i fred.

Dem vil jeg gerne have en eller anden (eller flere) bundfisk til, evt. en malleart eller lign. der kan passe bund og glas..

Men jeg er i tvivl om hvad der kan gå sammen med juvelerne, har i nogle idéer?

MVH Lotte
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Empty
IndlægEmne: Sv: Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider   Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Icon_minitimeTirs 18 Aug 2009 - 17:04

Lotte skrev:
Jeg er som før skrevet herinde kommet frem til at jeg har 2 flotte røde juvel cichlider, nu med yngel Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider 211905 Trods de skulle være nogle hissige fisk, har jeg besluttet med for at beholde dem, da de pt. går sammen med socoloffier, som de trods de yngler, lader være i fred.

Dem vil jeg gerne have en eller anden (eller flere) bundfisk til, evt. en malleart eller lign. der kan passe bund og glas..

Men jeg er i tvivl om hvad der kan gå sammen med juvelerne, har i nogle idéer?

MVH Lotte

Hej Lotte
hvad med nogle ancistrusmaller? de ville sikkert godt kunne klare sig,overfor dine juveller Smile
Tilbage til toppen Go down
Lotte




Antal indlæg : 14
Join date : 09/08/09

Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Empty
IndlægEmne: Sv: Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider   Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 7:56

Gerner skrev:
Lotte skrev:
Jeg er som før skrevet herinde kommet frem til at jeg har 2 flotte røde juvel cichlider, nu med yngel Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider 211905 Trods de skulle være nogle hissige fisk, har jeg besluttet med for at beholde dem, da de pt. går sammen med socoloffier, som de trods de yngler, lader være i fred.

Dem vil jeg gerne have en eller anden (eller flere) bundfisk til, evt. en malleart eller lign. der kan passe bund og glas..

Men jeg er i tvivl om hvad der kan gå sammen med juvelerne, har i nogle idéer?

MVH Lotte

Hej Lotte
hvad med nogle ancistrusmaller? de ville sikkert godt kunne klare sig,overfor dine juveller Smile

Tjaa.. dem har jeg tænkt på, men kunne godt tænke mig noget andet, vi har flere akvarier og har 4 ancitrus´er, så dem kender jeg godt (vi har 1 gren-og 3 F1 pittbull ancitrus).. men jeg tænkte på om der er andre måske knap så "almindelige" maller.. har blandt andet læst om den de kalder "Malawi-mallen" Synodontis njassae, kunne den evt. klare det sammen med mine Juveler?

MVH Lotte
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Empty
IndlægEmne: Sv: Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider   Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 9:56

Det kunne den sikkert godt,men den tager jo ikke alger ,som du efterlyste i første tråd.
Tilbage til toppen Go down
Lotte




Antal indlæg : 14
Join date : 09/08/09

Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Empty
IndlægEmne: Sv: Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider   Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 10:00

Gerner skrev:
Det kunne den sikkert godt,men den tager jo ikke alger ,som du efterlyste i første tråd.

Det gør vores ancitrus´er desværre heller ikke mere, vi forkæler dem nok med spirulina, så de bliver kræsne Wink
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Empty
IndlægEmne: Sv: Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider   Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Icon_minitimeOns 19 Aug 2009 - 10:02

Lotte skrev:
Gerner skrev:
Det kunne den sikkert godt,men den tager jo ikke alger ,som du efterlyste i første tråd.

Det gør vores ancitrus´er desværre heller ikke mere, vi forkæler dem nok med spirulina, så de bliver kræsne Wink

Jeps effektiviteten forsvinder når de får en vis størrelse Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider 450791
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Empty
IndlægEmne: Sv: Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider   Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Malle eller lign. der kan gå sammen med Rød juvel cichlider
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» RØD JUVEL
» En lille juvel!
» Pelvicachromis taeniatus - En bette afrikansk juvel!
» Malle ID
» Malle-id?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Andre fisk-
Gå til: