Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Dimidichromis compressiceps

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
jbk

jbk


Antal indlæg : 69
Join date : 10/06/09
Age : 61
Geografisk sted : Odense

Dimidichromis compressiceps Empty
IndlægEmne: Dimidichromis compressiceps   Dimidichromis compressiceps Icon_minitimeOns 17 Jun 2009 - 21:24

Hej

Dettte er den foreløbig eneste rovcichlide jeg har
stiftet bekendtskab med.
Den er utrolig flot, men en ren djævel der
terroriserer hele akvariet.

Dimidichromis compressiceps Dimidiochromiscompressi

Venlig hilsen
Jens
Tilbage til toppen Go down
http://www.cichliderne.dk
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Dimidichromis compressiceps Empty
IndlægEmne: Sv: Dimidichromis compressiceps   Dimidichromis compressiceps Icon_minitimeOns 17 Jun 2009 - 22:38

Ja, de kan være nogle stride børster. Jeg har pt. 8 kiwinge hanner gående i en 720ér og der er godt nok knald på Shocked
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Dimidichromis compressiceps Empty
IndlægEmne: Sv: Dimidichromis compressiceps   Dimidichromis compressiceps Icon_minitimeTors 18 Jun 2009 - 17:13

Det var dog nogle fantastiske billeder du leverer Jens.

Har tidligere læst at Rov Malavi egentlig ikke er så "iltre" igen, og nogen mener de tangerer det kedelige, misforstå mig ikke, men har set et par debatter hvor "nye" indenfor Malawi efterspørger de farlige affraid og "vilde" rovfisk. Der er der flere som siger, at de ikke er så barske igen, og hvis det er den "effekt" (meget farligt dyr) man ønsker at anskaffe sig, så er det ikke disse fisk man skal satse på. Men her virker det til at de godt kan være i hopla, og være nogle bisser.

Har ikke selv erfaring med "rov" overhovedet, og får det formentlig heller aldrig. Bryder mig desværre ikke om fisk, der lever af at æde mindre eksemplarer af andre arter. Embarassed

Har det svært nok med, at se nyspyttet yngel i store stimer, blive ædt af bla. vores GRØNT SPISERE, bare fordi de har et indbygget "jagtgen", og ikke kan stå for en frisk lille snack. Dimidichromis compressiceps 212589

Men spændende at høre om disse fisk, selvom jeg ikke lige selv holder dem, og få lidt anderledes beretninger om dem, end jeg før har læst om.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Dimidichromis compressiceps Empty
IndlægEmne: Sv: Dimidichromis compressiceps   Dimidichromis compressiceps Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009 - 2:34

synes ellers det er den mest fredelige rov malawi jeg har holdt!!! og ja, den er hammerflot når den farver som på dit billede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dimidichromis compressiceps Empty
IndlægEmne: Sv: Dimidichromis compressiceps   Dimidichromis compressiceps Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dimidichromis compressiceps
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Altolamprologus compressiceps chaitika
» A. compressiceps eller Faciatus
» Fik lige et billede af min A.compressiceps gold head

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Malawi - Rov-
Gå til: