Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Ringen sluttes - I´m back

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jens8660




Antal indlæg : 1
Join date : 26/10/12

Ringen sluttes - I´m back Empty
IndlægEmne: Ringen sluttes - I´m back   Ringen sluttes - I´m back Icon_minitimeFre 26 Okt 2012 - 11:03

Ringen sluttes...

Hejsa alle nørder, hygge selskabsakvarister, omsorgsfulde forældre og nysgerrige børn og unge.......
Så er jeg tilbage i denne lille men hyggelige verden. Fik mit første akvarie - 45 l - i 10 års fødselsdagsgave.

>> Det var en MEGA stor begivenhed for mig

og blev endnu større....Senere kom endnu et akvare til.... så et mere..
.... og som ung brugte jeg mange timer i den lokale Hvidovre Akvarieklub med specialopdræt af nyfundne arter af Malawi chiklider fra Afrika.
Det blev til produktion af levende fisk, som jeg begyndte at tjene penge på....

Ved ikke hvad der skete - men det sker ofte når man er ung og kroppen forsøger at finde en hormonbalance.....
Jeg mistede interessen, kontakten til klubben og vennerne der - der kom andre interesser.

I dag 34 år senere har jeg kone og to drenge, uddannelse, stort hus, store biler, ...men inden i lurer den lille nørd stadig.
Sidste weekend skete det så i et nyåbnet indkøbscenter i Skanderborg - Bloms.
Fruen sagde: "Jens - de sælger nye akvarier her henne helt vildt billigt....."....

I går aftes da drengene var lagt i seng, kom plantenæring, grus, vand, pumpe, varme lys på plads.
I dag kommer planter, og snart fyldes der fisk i den lille tank på 54 l.
Begge drengene er vældig begejstrede og fortæller vidt og bredt om vores nye akvarie....

>> Det er en MEGA stor begivenhed for dem.....


Hilsen

Jens
Tilbage til toppen Go down
kennet




Antal indlæg : 13
Join date : 02/10/12
Age : 41
Geografisk sted : Nimtofte

Ringen sluttes - I´m back Empty
IndlægEmne: Sv: Ringen sluttes - I´m back   Ringen sluttes - I´m back Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 10:14

Jamen velkommen tilbage Jens. Very Happy
Billeder af det nye akvarie er jo også meget velkomne Wink
Tilbage til toppen Go down
 
Ringen sluttes - I´m back
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Filter til 530 bag et back to nature

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: