Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Maculicauda par + Umbee

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Maculicauda par + Umbee Empty
IndlægEmne: Maculicauda par + Umbee   Maculicauda par + Umbee Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012 - 1:26

Tag jer ikke af det grimme akvarie Maculicauda'erne går i, det er fordi de snart skal til at smide et læs yngel, så de har deres egen yngle-balje til det formål, som jeg forsøger at holde snitterne fra så vidt muligt.

Og så er Umbriferus hannen blevet en smule større, vil tro han er en 15cm nu eller sådan noget, og han edderbankeme ond. Selv de fuldvoksne silver dollars får på munden, som ellers ikke hører under hvad en cichlide han normalt ville føle sig truet af.
jeg kunne desværre ikke få et godt billede af Umbriferus'en og hans ellers flotte lange trailers, da han banker som en vild ind i glasset for at dræbe kameraet så snart jeg nærmer mig "hans" akvarie.


Maculicauda par + Umbee Jb4hg2

Maculicauda par + Umbee Nbvy9l

Maculicauda par + Umbee Zoazw0
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Maculicauda par + Umbee Empty
IndlægEmne: Sv: Maculicauda par + Umbee   Maculicauda par + Umbee Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012 - 1:31

Fik sgu lige et fra en noget bedre vinkel, dog ikke helt i fokus grundet hans fulde fart Smile

Maculicauda par + Umbee 2djvry9
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Maculicauda par + Umbee Empty
IndlægEmne: Sv: Maculicauda par + Umbee   Maculicauda par + Umbee Icon_minitimeLør 17 Mar 2012 - 10:20

Hvor er de fine cheers

Umbrien bliver noget af en mundfuld, men han begynder at vise sit potentiale. Spændende om han falder lidt ned, når teenagehormonerne kommer ud af kroppen Maculicauda par + Umbee 699920
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Maculicauda par + Umbee Empty
IndlægEmne: Sv: Maculicauda par + Umbee   Maculicauda par + Umbee Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012 - 5:25

Jo tak, de er fede fisk!

Ja umbriferum er satme en ond fætter, han har fået 530'eren for sig selv, men det varer nok ikke andet end en 6måneders tid før jeg skal have ham i noget større!

Men faktisk kunne jeg godt tænke mig et par, så du skulle vel ikke have en gul-lig umbee (eller to) til at gå hos dig Ole? Ellers må jeg jo selv ned og finkæmme dine baljer lol!

Angående Maculicauda'erne fik de hurtigt smidt de unger, en 200 stykker vil jeg tro, så jeg snappede lige et billede af farmand i yngledragt. Hunnen var desværre svær at komme i nærheden af i sin hule med ungerne.

Maculicauda par + Umbee Zx1a38
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Maculicauda par + Umbee Empty
IndlægEmne: Sv: Maculicauda par + Umbee   Maculicauda par + Umbee Icon_minitimeTors 19 Apr 2012 - 21:09

Ha´så? Har umbrien smadret frontglasset, eller opfører han sig ordentligt? Maculicauda par + Umbee 699920

Vores i 3100´eren i biksen skal snart op. Jeg begynder så småt at blive bekymret for bocourtierne, og det er ikke godkendt Maculicauda par + Umbee 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Maculicauda par + Umbee Empty
IndlægEmne: Sv: Maculicauda par + Umbee   Maculicauda par + Umbee Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Maculicauda par + Umbee
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tråden om min Umbee :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Amerika-
Gå til: